Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jobber du i romjulen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Jobber du i romjulen i år? (flervalgspoll)
Jeg jobber ikke noen av dagene 110 51,40%
Ja, jobber 27. des. 61 28,50%
Ja, jobber 28. des. 64 29,91%
Ja, jobber 29. des. 66 30,84%
Ja, jobber 30. des. 60 28,04%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-11, 18:29   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jobber du i romjulen?

Ja, det lurer jeg på.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 18:30   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jobber du i romjulen?

Ja.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 18:31   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg har fri. Hadde fri uken før jul også

Gammel 26-12-11, 18:32   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg, jobber selv alle dagene i år.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 18:39   #5
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle jobbet alle dagene, samt julaften eller nyttårsaften.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 18:43   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har tatt fri i romjula. SKal jobbe et par timer hjemmefra et par av dagene, men ikke fulle dager så da teller det ikke.

Gammel 26-12-11, 18:43   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

I år tar jeg en ferieuke i romjula. Det er deilig.

Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 18:47   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg har tatt ut ferie i romjulen.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 18:49   #9
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke i år. Har fått fri alle dagene. (I fjor hadde jeg fri en dag siden vi får en valgfri fridag av arbeidsgiver.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 18:53   #10
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Har ferie.

Gammel 26-12-11, 18:55   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Både eg og mannen jobbar i romjula. Eg hadde i tillegg arbeidshelg no i jula.

Gammel 26-12-11, 18:56   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner en kategori - jobber deltid fra hjemmekontor om det trengs. Jeg skal innom jobbe-post flere ganger hver dag (kan gjøres fra mobil), og skal jobbe noen timer nå og da samt holde en 4-timers opplæring (kosejobb pga ålreit kunde) den 29.

Så "Ja, jeg skal jobbe, men slett ikke fulltid".

Gammel 26-12-11, 19:00   #13
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Hadde fri lillejulaften og har fri i morgen og fredag. Pleier bare å få en dag fri i romjula, så dette er storveis. Mannen har mer eller mindre fri hele romjula, men klarer ikke helt å holde seg unna, blir vel kjapt litt hjemmekontor.

Gammel 26-12-11, 19:09   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ferie i romjulen, slik jeg pleier.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 19:11   #15
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Nei, jeg har fri hele romjulen. Deilig!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 19:14   #16
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jobber alle dagene, men kortere dag enn vanlig.

Hadde egentlig en fridag i jula, men pga mangel på folk ble jeg spurt om jeg kunne flytte den, så jeg tar den 3.januar i stedet, noe som passer meg veldig bra, ettersom SFO er stengt da.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 19:16   #17
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Jeg skulle ha jobbet alle dagene i romjula, men jeg har opparbeidet avspasering for alle dagene

Gammel 26-12-11, 19:17   #18
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanligvis har jeg med meg diverse rettebunker inn i juleferien. I år fikk jeg gjort unna det før ferien, så jeg har HELT fri i år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 19:18   #19
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg skulle i utgangspunktet ha ferie hele romjulen, men for å få til at ene jenta på jobben skulle få reise på besøk til familien så valgte jeg å heller jobbe den 27. Har ferie resten av jula.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-11, 19:18   #20
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jobber alle dagene, også i dag.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.