|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Arthurs julegaverace - en klassiker!Denne må sees altså. Vi hadde med begge ungene (3 og 6) i går og det var en positiv overraskelse for alle fire. Jeg som vanligvis gremmer meg gjennom alle barnefilmene storkoste meg. Jeg lo, jeg ble rørt, jeg fikk julestemning. Mannen fikk sin dose twisted voksenhumor uten at det gikk ut over ungenes forståelse av film og handling. Måten tradisjon og teknologiske fremskritt fremstilles på er... troverdig! Storebror fikk sin dose action. Lillesøster fikk en søt liten jente med rosa sykkel. Jeg gleder meg allerede til å kjøpe den på DVD neste år, og til å innlemme den i julefilmbiblioteket vårt der den får stå i klassikerhylla sammen med Polarekspressen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Enig, vi så den i går, og likte den veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Takk for tips, da blir det nok kino på meg og minsten når vi tar juleferie neste uke.
![]() |
#8 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Høres gøy ut. Hvilken aldersgruppe passer denne filmen for? Blir 4åringen vår for liten?
![]() |
![]() |
#11 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Denne så jeg plakat for i dag og tenkte at det var en fin ting å få med seg siste uka før jul. Fint å høre at den falt i smak hos både unge og de litt eldre.
![]() |
#12 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Flott, da blir det film på gjengen her før jul også.
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Denne har vi tenkt Vesla skal få kinobilletter til i kalenderen neste helg. Er den bare morsom eller litt skummel og? Vesla liker ikke alt for spennende ting på film. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Vi så denne i går. Jeg synes den var bittelitt for lang, men virkelig en fornøyelig film for hele familien. Julestemning fikk vi også.
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Takk Tjorven! Da satser vi på den til helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Da har vi vært og sett filmen i dag. Vesla synes ikke den var skummel, men veldig spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Audacious
|
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Storesøster på nesten 11 synes den var bra, Plutten på seks syntes den var veldig bra, Ulvefar på 37 har sverget at dersom den kommer i hus på DVD flytter han ut.
![]() |
#20 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Arthurs julegaverace - en klassiker!Den der skulle vi gjerne ha sett men sendtes bare i 3D her
![]() |
|
|