Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Trailer på Hobbiten endelig ute

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-11, 13:14   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trailer på Hobbiten endelig ute

Jeg har aldri lest verken Ringenes Herre eller Hobbiten, til tross for mange forsøk, men jeg har satt ubeskrivelig pris på LotR-trilogien som film. Nå er det ti år siden den første kom ut, og det er ett år til Hobbiten kommer. Etter å ha sett traileren er jeg helt WOW! Dette blir like stort! For et landskap, for en musikk, for et persongalleri, for en mystikk!

Jeg tror jeg rett og slett velger å anbefale Montages artikkel om traileren, for det beskriver mer eller mindre akkurat det jeg tenkte da jeg så den.

Akutt ståpels i møte med Hobbiten-trailer

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 13:16   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trailer på Hobbiten endelig ute

Det er i alle fall ingen tvil om hvem som lager filmen!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 13:17   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg så nettopp artikkel på db.no om dette!
Jeg elsker Ringenes Herre triologien, både bøkene og filmene. Lurer på om jeg kanskje skal lese Hobbiten før filmen kommer.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 13:19   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ikke sant!

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Ja, jeg så nettopp artikkel på db.no om dette!
Jeg elsker Ringenes Herre triologien, både bøkene og filmene. Lurer på om jeg kanskje skal lese Hobbiten før filmen kommer.

Trilogien, ikke triologien!

Jeg gidder ikke prøve engang. Jeg syns bøkene gjør seg fantastisk som film, men jeg syns de er dørgende kjedelige som bøker.

Gammel 21-12-11, 13:21   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Trilogien, ikke triologien!

Hmm.. jeg må bli flinkere på bøyninger.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 13:23   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Hmm.. jeg må bli flinkere på bøyninger.

Det er veldig vanlig altså. Så vanlig at jeg måtte google det for sikkerhets skyld. Uansett; hobbiten!

Gammel 21-12-11, 13:31   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det blir så bra. Det blir så braaaa.

Gammel 21-12-11, 13:47   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på om det vil gå an å vise den til Frøkna? Ikke på kino, sikkert, men kanskje hun tåler den på DVD? /

Vi har lest Hobbiten to ganger allerede.

Gammel 21-12-11, 13:51   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg tenkte også på om dette var en film Hiawata kan se om ett år. Tviler litt, siden den første Harry Potter-filmen ble litt i meste laget.

Gammel 21-12-11, 13:55   #10
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Ringenes Herre på kino var av julens høydepunkter da de kom. Traileren til Hobbiten ser lovende ut. Det blir likevel spennende å se hvordan PJ har klart å lage film av en bok som i utgangspunket er laget for barn.
Gleder meg uansett masse til neste jul

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 13:58   #11
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Det ser jo nesten ut som om den er ferdig, og så må vi vente et helt år!
Jeg tror forresten jeg må lese The Hobbit i originalutgave før den tid. Jeg har lest den norske oversettelsen, og hørt en forkortet utgave på lydbok.

Gammel 21-12-11, 14:05   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 21-12-11, 14:41   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nei!
Jeg er så glad for at det ble akkurat dette mannskapet om skulle lage denne filmen, til tross for at det så ut til å bli annerledes en stund. Dette universet har blitt så grundig visualisert av Jackson og gjengen, at en hel verden forventer at Midgard skal se akkurat slik ut.
Jeg mangler ord, og artikkelen Tallulah linket til beskrev det hele så utrolig godt. Et eneste øyeblikk fra traileren, så var jeg i Hobsyssel igjen. Herlighet, om jeg gleder meg til denne. Gåsehud!

Sist redigert av Enhjørning : 21-12-11 kl 14:47.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 14:44   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Jeg vurderte akkurat å sende en e-post til min mor og spørre om barnevakt 14. desember neste år.

Gammel 21-12-11, 14:46   #15
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Å, jeg gleder meg, jeg gleder meg!!!

Gammel 21-12-11, 14:50   #16
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg . Her har alle i huset lest Hobbiten, vel - minstemann på seks år har fått den opplest av sin far, så vi er godt rustet til filmen . Jeg vet dog ikke om minstemann får være med, vi får se hvilken aldersgrense den får og hva anmelderne sier først. Men JEG skal i alle fall se den .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 14:52   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg gleder meg . Her har alle i huset lest Hobbiten, vel - minstemann på seks år har fått den opplest av sin far, så vi er godt rustet til filmen . Jeg vet dog ikke om minstemann får være med, vi får se hvilken aldersgrense den får og hva anmelderne sier først. Men JEG skal i alle fall se den .

Jeg gjetter på at den får 11-årsgrense.

Gammel 21-12-11, 14:57   #18
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjetter på at den får 11-årsgrense.

Ja, det tror jeg også. Da får poden som da er sju vente tror jeg. Jeg var skeptisk til at faren skulle lese Hobbiten til han også, men far i huset insisterte og det har gått helt fint .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-11, 14:58   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gleder meg villt og hemningsløst!

Gammel 21-12-11, 15:02   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Ja, det tror jeg også. Da får poden som da er sju vente tror jeg. Jeg var skeptisk til at faren skulle lese Hobbiten til han også, men far i huset insisterte og det har gått helt fint .

Jeg leste Hobbiten for Frøkna første gang da hun var akkurat fylt åtte, og det gikk veldig fint. (Hun er ellers litt skvetten av seg, men har veldig høy "smertegrense" når det gjelder fantasy og SF.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.