Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken farge har vinteren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 16:57   #1
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken farge har vinteren?

Har vært gjennom en lilla advent og en rød jul, og tenker at vi må fortsatt ha litt farge i stua når jula snart skal ryddes ut. Men hvilken farge har vinteren?

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:11   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken farge har vinteren?

Blå!

Gammel 01-01-12, 17:13   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Hvit og grå med litt innslag av brunt

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:16   #4
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Aller helst hvit som den for øyeblikket er her på Østlandet selv om den for det meste kun har vært grå og isete hittil.
Sorry fjasingen, dette er ikke til hjelp for deg. Hvis du tenker på interiør inne så er ikke vinteren noen spesiell farge. Finn heller en farge som du liker og trives med å ha rundt deg. Jeg for min del trives med lyse farger året rundt mens andre trenger mer spenstige farger for å piffe opp.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:19   #5
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De røde gardinene får henge en bitteliten stund til, og så blir jeg klar for vår sånn rundt når tulipanene kommer i butikken, og da blir det grønt. Så blir jeg gående å vente på våren en lang stund.

Gammel 01-01-12, 17:19   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånn ellers er turkis også en ofte funnet farge hos meg...

Gammel 01-01-12, 17:28   #7
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her i huset går det mykje i kvitt og svart (innser eg kvart år eg fjerner julepynten), men eg spriter litt opp med friske blomster i sterke farger. Eg vurderer å få inn litt meir brunt, natur og lys grå.

Gammel 01-01-12, 17:29   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hvit og brun med litt grått og en dæsj av min hjemmemekka turkis. Og grønne tulipanblader.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:56   #9
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Her tror jeg det blir temmelig hvitt når julen ryddes ut, jeg er ikke så flink med farger. Jeg vil ikke rydde ut julen, fargene og alle lysene

Gammel 01-01-12, 19:11   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Når det gjelder interiør, synes jeg det skal være lune og varme farger inne, når det er hvitt og kaldt (evt surt og grått) ute. Her går det i plommefarger og lilla, og litt farger fra bilder på veggene og blomster.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:16   #11
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Lyseblå, gjerne isblå eller turkis. Også er planen å smette inn noe sitrongult etter hvert som vårlyset kommer.

Gammel 01-01-12, 21:46   #12
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

Her tror jeg det blir temmelig hvitt når julen ryddes ut, jeg er ikke så flink med farger. Jeg vil ikke rydde ut julen, fargene og alle lysene

Det er der jeg pleier å ende opp også, så nå tenkt jeg at jeg være lur og erstatte den røde med ett eller annet så det ikke blir så trist å rydde ut julen.

Blått høres vinter ut, men det var kanskje ikke det beste inne hos meg. Gleder meg til grønn vår kjenner jeg

Gammel 01-01-12, 21:48   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 01-01-12, 21:50   #14
Anuk

Anuk sin avatar

Standard

Elinblu : absolutt

Gammel 07-01-12, 11:58   #15
Malin72
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2012
Malin72 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Dette har jeg lurt på også. Har hvite vegger og mørke møbler. Trenger å få inn litt farge nå som alt det røde er borte! Pleier å ha turkis på våren/sommeren, så kanskje plomme hadde vært fint nå? Jeg har rødt hele julen og bruker ikke lilla. Så da kan jeg ha plomme tenker jeg Men skal snart flytte så venter til vi er på plass

Malin72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 00:35   #16
Nutte
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
Nutte har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her går det i hvitt, beige, grått og brunt som grunnfarge med gammelrosa som innslag i stua. På kjøkkenet er det blått.

Gammel 08-01-12, 00:54   #17
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gardinene er hvite året rundt. Og pynt er nå byttet fra rødt til rosa. Eller rettere sagt; en blanding av rødt og rosa foreløpig

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.