|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken farge har vinteren?Har vært gjennom en lilla advent og en rød jul, og tenker at vi må fortsatt ha litt farge i stua når jula snart skal ryddes ut. Men hvilken farge har vinteren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?Hvit og grå med litt innslag av brunt |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?Aller helst hvit |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?De røde gardinene får henge en bitteliten stund til, og så blir jeg klar for vår sånn rundt når tulipanene kommer i butikken, og da blir det grønt. Så blir jeg gående å vente på våren en lang stund.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?Her i huset går det mykje i kvitt og svart (innser eg kvart år eg fjerner julepynten), men eg spriter litt opp med friske blomster i sterke farger. Eg vurderer å få inn litt meir brunt, natur og lys grå.
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?Hvit og brun med litt grått og en dæsj av min hjemmemekka turkis. Og grønne tulipanblader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?Her tror jeg det blir temmelig hvitt når julen ryddes ut, jeg er ikke så flink med farger. Jeg vil ikke rydde ut julen, fargene og alle lysene
![]() |
#10 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?Når det gjelder interiør, synes jeg det skal være lune og varme farger inne, når det er hvitt og kaldt (evt surt og grått) ute. Her går det i plommefarger og lilla, og litt farger fra bilder på veggene og blomster.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?
Det er der jeg pleier å ende opp også, så nå tenkt jeg at jeg være lur og erstatte den røde med ett eller annet så det ikke blir så trist å rydde ut julen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?Elinblu : absolutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?Dette har jeg lurt på også. Har hvite vegger og mørke møbler. Trenger å få inn litt farge nå som alt det røde er borte! Pleier å ha turkis på våren/sommeren, så kanskje plomme hadde vært fint nå? Jeg har rødt hele julen og bruker ikke lilla. Så da kan jeg ha plomme tenker jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Hvilken farge har vinteren?Her går det i hvitt, beige, grått og brunt som grunnfarge med gammelrosa som innslag i stua. På kjøkkenet er det blått.
![]() |
|
|