Groupon - bare lureri?
Jeg har meldt meg på mailinglista til Groupon, slik at jeg får tilsynelatende gode tilbud på mail. Frem til nå har jeg bare skumlest mailene som har kommet, helt frem til forrige uke. Da var det en veldig god deal hos min frisør som jeg kjøpte.
Jeg leste opp og ned på tilbudet, for å forsikre meg om at det ikke var noen liten skrift der. Og det var det ikke. Eneste betingelsen var at dealen måtte brukes innen en bestemt dato, og man måtte opplyse om at man skulle bruke Groupon-kupong ved bestilling av time.
I dag gikk jeg innom for å bestille time hos min frisør. Jeg opplyste om at jeg på den timen skulle bruke denne kupongen. Så på ansiktet til frisøren min med en gang at det kunne jeg ikke. Den gjelder kun nye frisører, i dette tilfellet sikkert en lærling. Jeg følte dette var "for godt til å være sant", men når det ikke fantes liten skrift, så forholdt jeg meg jo til det. Nå er jeg irritert!
Frisøren min hevder de opplyste om dette ovenfor Groupon, men at Groupon lager tilbudene/annonsene selv og utelater slike betingelser.
Flere som har opplevd dette med Groupon? Jeg liker ikke bli lurt. 
|