|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ferie i USA med barnaHvordan bør man gå frem,hvor bør man bestille fra og hvor burde ferien gå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie i USA med barna.Det finnes vel reisebyrå som har egne opplegg for USA-ferier. Sjekk f.eks Normannsreiser og USA-spesialisten
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Ferie i USA med barna.Hvor gamle er barna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ferie i USA med barnaJeg har bodd mange år i USA, ulike stater og byer, så mitt tips måtte blitt enten Florida (absolutt ikke bare Disney, Florida er så mye, mye mer) eller en kjøretur nordover fra New York området, langs de små veiene nordover, stat for stat. Det kommer litt an på hva dere ønsker å oppleve, se og gjøre. USA er fantastisk, men jeg synes mine barn er i minste laget enda, så jeg utsetter turen litt.
![]() |
#5 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Ferie i USA med barnaVi bestemte oss en dag og bestilte den neste, så det ble ikke mye tid til grubling, en uke etterpå hadde vi reist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ferie i USA med barna
Hvor gamle var barn(a) da? Dere var to voksne? Jeg har tenkt å vente til yngste blir rundt 5. Da får jeg med meg mamma og slipper å reise alene med barna, hyggeligere for alle tror jeg. Men, å det frister!
![]() |
#7 |
Lager seg en tittel.
![]() Sv: Ferie i USA med barna
Vi hadde bare en da. Han var vel litt over fem. To voksne ja. Han hadde veldig glede av turen. Vi har lyst til å dra igjen, men vil vente til yngste er en god del gamlere. Synes fem var en fin alder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ferie i USA med barnaVi var i Florida i fjor, med en 1-åring og en 6-åring. Det var fantastisk. Vi gleder oss veldig til vi kan dra tilbake.
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Ferie i USA med barnaBarna er 6 og 3 år gamle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Ferie i USA med barnaSer at USA-spesialisten har pakkereiser fra 35 000 kr, ikke så halvgærnt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|