|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() GardinspørsmålHvis man har vinduer på halve veggen og ikke planlegger å ha møbler foran, skal gardinene gå helt ned til gulvet da?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GardinspørsmålVi har lange gardiner overalt, både der det ikke står møbler og bak sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GardinspørsmålLange gardiner er penest, synes jeg. Men kortere gardiner er enklest hvis du trenger å trekke de for. Jeg har en sofa foran et stort vindu (3 x 80 cm) og sidegardiner som går helt til gulvet. Jeg har 3 stk 80 cm brede liftgardiner, så jeg trenger ikke å trekke for sidegardinene. Min sofa står helt skjøvet inntil vinduskarmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GardinspørsmålJeg har lange gardiner som henger bak sofaen. Jeg synes at gardinene faller penere da, ellers kommer de ofte i konflikt med overkanten på sofaen.
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: GardinspørsmålNed til gulv, ja, var det jeg tenkte også. Ser disse greie ut? Er på utkikk etter noen fine hvite, nøytrale gardiner. Men de skal se "moderne" ut, hvis dere skjønner.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: GardinspørsmålJeg syns lange gardiner overalt er finest hvis man skal ha gardiner.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardinspørsmål
De så fine ut. Gardiner med maljer henger pent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GardinspørsmålDe ser veldig fine ut, Ramses!
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardinspørsmål
Nja. Hvit mot beige kansje. Varmhvit. Jeg likte også gardinene - er de fra Kid? Jeg har fått flekker som ikke går av i vask på en lengde, og må bytte ut alle mine gardiner, siden jeg ikke finner maken nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|