Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mammablogger

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-12, 18:15   #1
Tvillingmammahilde
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
Tvillingmammahilde har et hav av muligheter foran seg
Standard

Mammablogger

Er på jakt etter spennende og interessante mammablogger.
Trenger ikke å være en superrosa blogg

Tvillingmammahilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 18:34   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammablogger

Gammel 12-01-12, 18:48   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Fru virrum, innerst i veien, Pia, whitebite. Lenker kan du få når jeg ikke er på fonen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 19:00   #4
Tvillingmammahilde
Nybegynner

Standard

Er det pias verden du tenker på!
Tar gjerne imot flere tips

Gammel 12-01-12, 19:00   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Piss verden, ja.

Gammel 12-01-12, 19:01   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Forøvrig har foreldremanualen mammabloggliste.

Gammel 12-01-12, 19:30   #7
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Den eneste "mammabloggen" jeg kjenner til er denne, og jeg tror vel i grunnen ikke det er helt slikt du er ute etter.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 19:50   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Oi.

Gammel 12-01-12, 20:09   #9
Olivia81
Aktiv

Olivia81 sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Olivia81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Piss verden, ja.

Den hyggelige mammabloggen Piss verden

Olivia81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 20:15   #10
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jepp. Hilsen iPhone.

Gammel 12-01-12, 20:16   #11
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Den eneste "mammabloggen" jeg kjenner til er denne, og jeg tror vel i grunnen ikke det er helt slikt du er ute etter.

Oisann, det var bloggen sin det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 20:19   #12
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer bare på den tannlegedama som lager muffins og går på cafe i perfekte klær. De "barnløse" damene på jobben satt og dånte over denne i lunchen flere ganger i uken.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 20:25   #13
Tvillingmammahilde
Nybegynner

Standard

Har vært innom foreldremanualen.
Har vel ca 180 div blogger jeg følger av ymse slag,mesteparten er om øko,mat,interiør/kunst/akitektur og foto.
Med innen mammablogger blir det veldig fort glansbildefasade og finner det vanskelig å finne de som f.eks er miljøopptatt o.l.

Gammel 12-01-12, 20:30   #14
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg er generelt allergisk mot mammablogger med cupcakes, interiørbilder man har sett før og den slags. Derimot elsker jeg bloggen til monstermamma. Helt motsatt og rett fra leveren ærlig!

Gammel 12-01-12, 20:30   #15
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Har ikke link, søk monstermamma

Gammel 12-01-12, 20:31   #16
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Sitat:

Hvis du tenker du har sett meg før, så er det kanskje fordi jeg var med på sesong 7 av UNGE MØDRE. Jeg blogger om mitt liv som ung mor, mote, sminke og hverdagen min ellers!

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 20:31   #17
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

06, 07, og 12.
Gammel 12-01-12, 20:33   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jeg kom til kremen på brystet og kjente at det var et mammaliv jeg ikke ante fantes. På tross av at jeg en gang var ung mamma.

Gammel 12-01-12, 20:36   #19
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg kom til kremen på brystet og kjente at det var et mammaliv jeg ikke ante fantes. På tross av at jeg en gang var ung mamma.

Ikke testet krem på brystet altså? Jeg skal vel ikke skryte på meg krem på brystet jeg heller, men varianter av leverpostei i håret, og gulp i BHen er testet. Og jeg var ikke en gang en ung mor.

06, 07, og 12.
Gammel 12-01-12, 20:39   #20
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg måtte også inn og titte her fra sykeleiet (ro, ro) og er egentlig mest sjokkert over at det finnes firmaer som velger reklamere på slike blogger.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.