|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Godispose i barnebursdag? | |||
Ja, det hører med. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
58 | 33,92% |
Nei, den er vi lei/ liker ikke det. |
93 | 54,39% |
Annet : vennligst spesifiser. |
25 | 14,62% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tilpasser tittel
|
![]() Godispose i bursdag?Jeg er så evindelig lei av den godis posen.. Jeg er sikkert ikke den eneste.
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Godispose i bursdag?Syns det er helt greit å droppe godteposen.
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Godispose i bursdag?Her har vi bursdager både med og uten godteposer. Ungene ser ikke ut til å bry seg om de får eller ikke. Kjør trygt bursdag uten godis, du.
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Godispose i bursdag?Vi droppet posen og hadde istedet mange forskjellige fruktfat rundt på bordene med oppskjærte godbiter. Når barna reiste, fikk de en liten oppmerksomhet (kjøpt på den geniale nettbutikken som Iset linket til) og jeg hørte ikke noen som klaget.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Godispose i bursdag?Link til den nettbutikken vil jeg gjerne ha! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
frakoblet
|
![]() Sv: Godispose i bursdag?Jeg er antageligvis den eneste mamman som ikke deler ut godteposer når de skal gå. Vi setter frem godis i skåler ved bordet, eller stør det mellom asjettene. Jeg har veldig lite til overs for godteposer som deles ut når man skal hjem, for jeg er overhodet ikke interessert i at mitt barn skal gå og knaske godteri resten av dagen.
![]() |
#7 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godispose i bursdag?Godteposer i bursdager er ikke noe jeg hisser meg opp over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Godispose i bursdag?Vi hadde ikke godteposer, men fisket. I fiskene var det såpebobler, sjørøverballonger og gullpenger.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Godispose i bursdag?Jeg syns det hodler i massevis med kaker og eventuelt godter i skåler på bordet. Gjestene trenger ikke få noe gave eller godtepose eller noe.
![]() |
#12 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Godispose i bursdag?
Jeg er ikke begeistra for godtepose, men etter sterkt press brøt jeg sammen. Vi har skattejakt eller fisker, og det er litt godt og noe annet (såpebobler e.l.) i posene.
![]() |
#13 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godispose i bursdag?Sist vi hadde barnebursdag fikk alle med seg en liten pose med "prinsesse-utstyr", (plastveske og plastring) kjøpt på lekebutikken til 10.kr. Veldig poppis! Barna var fra 3 til 6 år.
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
Det er jo en av grunnene til at jeg syns godteposer er greit. Når en av mine kommer hjem med godtepose, så er det stor stas å dele med de andre.
![]() |
#17 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Godispose i bursdag?Vi gir godteposer. Men midt i selskapet slik at det blir spist opp før de går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ustabil
|
![]() Sv: Godispose i bursdag?Vi har godteposer. Ungene forventer det. Men vi deler ikke ut når de skal gå, da, vi pleier å ha en eller annen konkurranse eller fisking, noe som krever litt aktivitet. Det pleier være populært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva kjøpte du å ga med gjestene? Den butikken ligger ikke langt fra jobben, så jeg kan jo bare stikke innom å hente. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|