|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Sokkelen vår tar form, og vi må finne ut hva slags materialer vi skal ha på veggen. På soverommet skal vi ha en vegg med tapet/maling. Men hva med de andre veggene? Er det kjipt med sånn juksepanel? Hva med rommet til eldste? Juksepanel eller malte vegger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Ingen?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Det kommer litt an på stilen på huset tenker jeg. Vi bor i et enkelt 60-tallshus og dermed valgte vi slette malte gipsvegger i 2 av etasjene (stue, kjøkken, soverom). I gangen og loftsstuen var det en enkel panel fra før, så her har vi beholdt dette.
![]() |
#4 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Hva er juksepanel? Jeg synes panel er finest, hvert fall når man har én vegg uten, som man kan tapetsere e.l.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Hva har dere i taket da? Vi har slette tak overalt, bortsett fra på loftet der det er panel i tak og på veggene. Panel gjør rommene litt mindre synes jeg, men det kan være riktig så fint og koselig.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Vi har ikke noe noen steder enda. Men jeg orker ikke panelaktige greier både på vegg og i tak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?
Mener du takess? De er jeg enige i at ikke er fine, men sparklede slette gipsplater er fint.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Jg liker best slette vegger og gipstak jeg. Men smaken er som baken.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?
Enkelt penkelt, du bare finner stenderverket. Evt. har stor nok festeplate så man får tilstrekkelig med fester, da detter det ikke ned.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Det har jo litt med pris å gjøre og egentlig. Det er mye billigere med gipsplater enn panel. Forøvring synes jeg det er helt ok med plater i taket, har igrunn alltid hatt det der jeg har bodd før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Glatte flater er finest.
![]() |
#14 |
![]() Sv: Hva skal vi ha på veggene på de nye soverommene våre?Da ser jeg i garasjen at mannen har tatt sjefavgjørelsen og har kjøpt gipsplater. Da regner jeg med at det blir panel i taket. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|