|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sliter litt med å finne ut hvilket sofastoff som er mest praktiskNå har vi en slags stoffsofa som er et støv-helvete. Den er praktisk med tanke på flekker, de viser ikke igjen! Men om jeg dunker hånda litt hardt i sofaen så står jo støvskyen. Jeg støvsuger sofaen ofte, men synes ikke det hjelper så godt, støvet trenger godt ned i alle sprekker (stoffer er sånn små-flettet).
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Sliter litt med å finne ut hvilket sofastoff som er mest praktiskSkinn
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Sliter litt med å finne ut hvilket sofastoff som er mest praktiskEkte skinn er ikke aktuelt, som sagt, men selges det mye sofaer i kunstig skinn? Jeg er så lite bevandret i sofaverdenen, aner ikke hva som finnes av stoffer. *dum*
![]() |
#4 |
Unik
|
![]() Sv: Sliter litt med å finne ut hvilket sofastoff som er mest praktiskDet veit eg faktisk ikkje. Ville tatt turen innom ein møbelforretning og spurt.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Sliter litt med å finne ut hvilket sofastoff som er mest praktiskIkke dumt, takk.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Sliter litt med å finne ut hvilket sofastoff som er mest praktiskTrekk som kan vaskes er lurt ja! Vi har en diger, nydelig beige sofa i kjellerstua, alt av trekk kan vaskes på den. Jeg har vurdert å ta den opp, men beige sofa i stua er nok ikke så lurt. Men vaskbare trekk ja! Som tåler skikkelig vasking. Ja!!
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Sliter litt med å finne ut hvilket sofastoff som er mest praktiskVi har Microfiber. Ikke helt fornøyd siden stoffet er beige, og vi er en grisefamilie (arvet sofa, hadde ikke valgt den fargen selv). Men den er veldig enkel å vaske, de meste går bort med en fuktig klut så lenge man tar det med en gang, og trekket på putene kan vaskes i maskin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sliter litt med å finne ut hvilket sofastoff som er mest praktiskVi har ein Klippan frå Ikea. Ikkje spesielt fin, noko slitt og med redusert sittekomfort. Men trekka kan vaskast.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sliter litt med å finne ut hvilket sofastoff som er mest praktiskHar sofa i ull og mikrofiber. Trekkene kan vaskes, men jeg får dem ikke rene. Frister veldig å bytte den ut selv om den bare er 6 år gammel og var dyyyyyr.
![]() |
|
|