Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ett stk. stygt stuebord

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-09, 21:38   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Ett stk. stygt stuebord

Det har vi.
Størrelsen og høyden er pefekt. 104x 104. Vi har hjørnesofa og dette bordet trodde vi var drømmebordet da vi fant det. Prisen var stiv.
Nå har vi hatt det i 1,5 år og det ser virkelig ikke ut.
Lakken tålte utrolig lite og er full av hakk og riper. Jeg har brukt mange runder med lakkpenn for å holde det sånn tåelig greit. Glassplatene viste seg å være like lite sterke og ble etter kort tid fulle av riper. Mellom glassene, som ligger løst i spor i platen, legger det seg støv, småstein og rusk over natta omtrent. Dette har satt stygge hakk i lakken som synes selv når det er nyvasket. Nå er jeg d. lei hele bordet, rett og slett.

Så hva kan jeg gjøre med det ?
Har ikke råd til nytt bord, og å ha duk på hele tiden er veldig upraktisk hos oss med mange unger og dyr.
Vi har hatt glassbord tidligere, men det var det langt fra så mye riper og merker på som dette.
Kan gjene males om det kan være noe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.