Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bag til MB/OTH?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-12, 18:09   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Bag til MB/OTH?

Hvilket årstall går skillet på ny/gammel modell?

Ser det i hovedsak er kalesjen som er forskjellig, samt glidelås/knapper på stormtrekket. Passer de på 2011-modeller?

Og - er den gamle versjonen egentlig så dårlig? Jeg får juni-barn, og bagen blir nok omtrent brukt til jul i beste fall, og har Buggis til å bytte med dersom jeg får behov for en kjempelun bag.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 19:18   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bag til MB/OTH?

Jeg syns det var helt ålreit med den gamle modellen. Ikke så stor, nei, men jeg har såpass aktive barn at det ikke er aktuelt å ha dem utjoret i bag stort lenger uansett. Mai-barnet brukte bagen til begynnelsen av november, omtrent.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 21:33   #3
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

06/07

Den nyeste er penest, kallesjen sitter bedre, ellers det samme.

Kan få kjøpe min lyseblå 09 bag. Veldig søt.

Septemberbarnet brukte 06 mod til april.
Februarbarnet brukte 09 mod til okt, nov. Tror jeg.

Gammel 23-02-12, 17:45   #4
Levic

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

06/07

Den nyeste er penest, kallesjen sitter bedre, ellers det samme.

Kan få kjøpe min lyseblå 09 bag. Veldig søt.

Septemberbarnet brukte 06 mod til april.
Februarbarnet brukte 09 mod til okt, nov. Tror jeg.

Ååååh som det fristet med lyseblå bag.. Jeg har en mørk grå, men lyseblå er myye finere. Legg ut bilde'a?

Gammel 23-02-12, 18:06   #5
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også interessert - sender du, Snuppa? Pris/bilde?

Gammel 23-02-12, 18:10   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hørt at bunnene på de gamle bøyer seg, og er dårlige. Har bare hatt den nyere varianten selv, var fornøyd med den. Sånn utenom at Pjokken vokste uten av den veldig tidlig.

Gammel 23-02-12, 19:22   #7
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen bøy på vår 2006-bag i alle fall. Skulle jeg kjøpt i dag så hadde jeg gått for ny utgave av bagen, naturlig nok, men vi var godt fornøyde med den vi har også. Dog var det behov for vogn med større bag i tillegg her, da jeg liker å bruke bag lengst mulig. Derfor hadde vi Simo bagvogn til Mellomste og Simo duo til Minstemor ved siden av MB med bag.

Høres litt råflott ut, så jeg føler for å presisere at det kun er Simo duovogna som er kjøpt ny, begge MB'ene vi har/har hatt, MB-bagen og Simo bagvogna var bruktkjøp.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 19:32   #8
Levic

Levic sin avatar

Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke råflott Emin, heelt normalt.. I min verden Jeg kjøpte ny Buggis og ny S3 samt en ny Simo duo forrige gang. Og ny OTH. Solgte alle for nesten det saMme som jeg ga. Tapte sikkert ikke mer enn et par tusen tilsammen.

Denne gangen har jeg kjøpt brukt Oth bag (som var nesten ubrukt), og brukt Simo duo fordi de gode gamle 2011 modellene har gått ut av produksjon. Så jeg er ufattelig økonomisk denne gang. Og OTH har jeg fra før av.

Gammel 23-02-12, 19:38   #9
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Skal lete opp bilde

Gammel 23-02-12, 19:38   #10
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Ikke råflott Emin, heelt normalt.. I min verden Jeg kjøpte ny Buggis og ny S3 samt en ny Simo duo forrige gang. Og ny OTH. Solgte alle for nesten det saMme som jeg ga. Tapte sikkert ikke mer enn et par tusen tilsammen.

Jeg kjøpte en ny brukt MB til Minstemor fordi jeg ikke fikk tak i løst trekk i lilla (Plum), så da kjøpte jeg meg en vogn med lilla trekk istedet da jeg kom over en. Solgte den første med lyseblått trekk da. :økonomisk:

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 19:43   #11
Levic

Levic sin avatar

Standard

Lov å fråtse litt i vogner. Det er jo for en så liten periode i livet. Dette er siste, og merkelig nok har jeg ikke den store trangen til så mange nye vogner. Jeg slet litt sist med å velge vogn da jeg skulle på tur, så det enkleste er å bare ha en.
Har beholdt lyseblått trekk til oth'n, og jeg elsker det. Knallfin farge

Gammel 23-02-12, 19:45   #12
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Standard

Tror dette skal funke.
"sitter med iPad"

Sist redigert av Snuppa : 23-02-12 kl 20:01.
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 20:01   #13
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Standard

Der gikk det.

Gammel 23-02-12, 20:08   #14
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Pris?

Gammel 23-02-12, 20:19   #15
Levic

Levic sin avatar

Standard

Ah, nydelig

Gammel 23-02-12, 22:57   #16
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Standard

800,- kjøper dekker frakt. Følger med regntrekk og evt vogndyne om ønske om det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.