|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() "Uten grenser" - grensesprengende eller freak show?Det har kommet opp en debatt om dette tv-programmet nå, og jeg lurte på hva dere mener?
![]() |
#2 |
guru advisor
|
![]() Sv: "uten grenser" - grensesprengende eller freak show?Jeg synes heller ikke programmet er freakshow. Overhodet ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Uten grenser" - grensesprengende eller freak show?For meg blir det som 71 grader nord. De har meldt seg på, de har sterk vilje.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: "Uten grenser" - grensesprengende eller freak show?Jeg synes ikke det er et freakshow. Jeg synes det gir oss et bilde av hvor sterke og selvstendige folk kan være, til tross for funksjonshemminger. Og det tror jeg er viktig, for oss alle.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: "Uten grenser" - grensesprengende eller freak show?Dette var en fantastisk flott serie rett og slett. Både for min egen og for de eldste ungene mine sin del hadde vi godt av å se at enkelte klarer å se muligheter der vi ser begrensninger. Vi snakket masse rundt programmene og ungene har lært om ulike handikap og utfordringer. Jeg har enorm respekt for de menneskene som var med på programmet !
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: "Uten grenser" - grensesprengende eller freak show?Jeg er litt sånn på gjerdet ift det faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: "Uten grenser" - grensesprengende eller freak show?Jeg synes det er et flott program. Men jeg lurer av og til på om det kan slå ut litt begge veier mth til forventninger? "Hvorfor sitter alltid naboen som bruker rullestol så mye inne, han burde da klare masse selv?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Uten grenser" - grensesprengende eller freak show?Jeg skjønner ikke hvordan man kan kalle et slikt program for freakshow. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: "Uten grenser" - grensesprengende eller freak show?Jeg har sett begge sesongene og liker serien veldig godt. For meg er det en serie om turglede, pågangsmot og samarbeid, den inspirerer meg og gjør meg først og fremst glad. Men jeg blir også litt trist når noen deltakere forteller om ensomhet og utfordringer i hverdagen. I år synes jeg Kari hadde en veldig sårhet i seg selv om hun var beintøff og jeg har tenkt mye på henne i ettertid, hvor vanskelig det må være å ha ufrivillige spasmer og bevegelser.
![]() |
|
|