|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Filmanbefaling - Pus med støvlerNoen ganger er det bra å overhodet ikke ha forventninger. Vi ville bruke opp en grå dag på kino og endte opp på Pus med støvler.
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerVi har sett den i dag vi og, og kan anbefale den, ja. Morsom og engasjerende - til og med mannen min klarte holde seg våken, han som gjerne dupper av en gang eller to på barnefilm.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerVi så den alle sammen for 3 uker siden på førpremieren og alle var veldig fornøyd. De påsto det var noe galt med filmen sånn at det ble litt dårlig 3D effekt, men vi hadde ikke merket noe til det, men takket selvfølgelig ja når de absolutt ville gi oss gratisbilletter når vi gikk ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Smugleser
|
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerVi har og sett, på førpremiere, også likt av femåringen, som til slutt fant seg i brillene. (Egentlig skulle jeg ønske at de satte opp flere 2D forestillinger av barnefilmene.)
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerSå du den i høst? Trodde den var ny nå. Har sett den i 2d, ingen vits å gå på 3d når de ikke vil ha briller på. Synes også filmen var kjempe bra. Barna likte den godt også |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerVi har sett den i dag. Begge barna likte den godt. Jeg sovnet bare en gang. (men det kom kanskje mest av at jeg la meg halv fire i natt...)
![]() |
#10 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerHar også sett den i dag. Elsket den! Og kule 3D-effekter. Jeg vurderte å spare pengene og gå på 2D i stedet, men det er jeg veldig glad for at vi ikke gjorde.
![]() |
#11 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerGutta mine så den sammen med min mor - de to yngste på 9 og 12 digget den men både mormor og 15-åringen syntes den var kjedelig.
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerGuttene likte den, men storesøster og vi voksne synes den var skikkelig dårlig. Jeg tror ikke jeg har kjedet meg sånn under en barnefilm/barne-TV siden Teletubbies var heltene.
![]() |
#14 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerMine to på 7 og 9 så den for et par uker siden og likte den veldig godt (i 3D). Jeg er veldig fornøyd med at jeg bare kan svippe dem dit alene.
![]() |
#16 |
Ute av drift
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerHan som skulle vise frem gulleggene sine har jeg ledd av flere ganger nå den siste halvtimen, blant annet.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvlerDenne skal vi se i morgen, jeg gleder meg for pus er kul
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvler
Det var vel den eneste scenen som var ganske morsom.
![]() |
#20 |
Ute av drift
![]() Sv: Filmanbefaling - Pus med støvler"Åh, det gnager litt her"
![]() |
|
|