Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmanbefaling - Pus med støvler

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-12, 17:39   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Filmanbefaling - Pus med støvler

Noen ganger er det bra å overhodet ikke ha forventninger. Vi ville bruke opp en grå dag på kino og endte opp på Pus med støvler.

Og det ble en skikkelig positiv overraskelse.

Filmen var morsom, spennende og hadde driv. Bare bittelitt for lang. Svært gode 3D-effekter var det også.

Den har 7-årsgrense. Definitivt litt spennende, men aldri dyster eller ekkel.

Anbefaler denne for små kinogjengere!

Gammel 18-02-12, 17:41   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmanbefaling - Pus med støvler

Vi har sett den i dag vi og, og kan anbefale den, ja. Morsom og engasjerende - til og med mannen min klarte holde seg våken, han som gjerne dupper av en gang eller to på barnefilm.

Vi så den i 2D, og jeg kjente at det hadde vært gøy å se den i 3D, for mye av handlingen i filmen var lagt opp til at det. Men, sånn er det å være utstyrt med sære unger.

Gammel 18-02-12, 18:09   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så den alle sammen for 3 uker siden på førpremieren og alle var veldig fornøyd. De påsto det var noe galt med filmen sånn at det ble litt dårlig 3D effekt, men vi hadde ikke merket noe til det, men takket selvfølgelig ja når de absolutt ville gi oss gratisbilletter når vi gikk ut.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 18:34   #4
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Vi har og sett, på førpremiere, også likt av femåringen, som til slutt fant seg i brillene. (Egentlig skulle jeg ønske at de satte opp flere 2D forestillinger av barnefilmene.)

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 18:39   #5
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så den i høst, og både Plutten på seks og Storesøster som da var ti likte den veldig godt.

Gammel 18-02-12, 19:20   #6
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Så du den i høst? Trodde den var ny nå. Har sett den i 2d, ingen vits å gå på 3d når de ikke vil ha briller på. Synes også filmen var kjempe bra. Barna likte den godt også

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 19:21   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den var kjedelig, og niåringen var ikke overbegeistret han, heller.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 19:23   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi likte den, den var søt og underholdende. Men vi kunne like fjerne sett den i 2D, effektene var ikke mye å skryte av.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 19:57   #9
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Vi har sett den i dag. Begge barna likte den godt. Jeg sovnet bare en gang. (men det kom kanskje mest av at jeg la meg halv fire i natt...)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 20:13   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Har også sett den i dag. Elsket den! Og kule 3D-effekter. Jeg vurderte å spare pengene og gå på 2D i stedet, men det er jeg veldig glad for at vi ikke gjorde.

Gammel 18-02-12, 20:22   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Gutta mine så den sammen med min mor - de to yngste på 9 og 12 digget den men både mormor og 15-åringen syntes den var kjedelig.

Jeg hadde lyst til å gå og ta vesla med, men her gikk den bare i 3D og det er hun litt for liten til enda.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 20:39   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Guttene likte den, men storesøster og vi voksne synes den var skikkelig dårlig. Jeg tror ikke jeg har kjedet meg sånn under en barnefilm/barne-TV siden Teletubbies var heltene.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 20:41   #13
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Vi så den idag. Mini lo hjertelig flere ganger ila. filmen. Terningkast 5.

Gammel 18-02-12, 20:44   #14
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine to på 7 og 9 så den for et par uker siden og likte den veldig godt (i 3D). Jeg er veldig fornøyd med at jeg bare kan svippe dem dit alene.

Gammel 18-02-12, 20:45   #15
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva var det dere syntes var morsomt, da?

Gammel 18-02-12, 20:58   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Han som skulle vise frem gulleggene sine har jeg ledd av flere ganger nå den siste halvtimen, blant annet.

Gammel 18-02-12, 21:05   #17
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Denne skal vi se i morgen, jeg gleder meg for pus er kul

Gammel 18-02-12, 21:17   #18
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Han som skulle vise frem gulleggene sine har jeg ledd av flere ganger nå den siste halvtimen, blant annet.

Det var vel den eneste scenen som var ganske morsom.

Gammel 18-02-12, 21:19   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte lille trille i den knirkete gulldrakten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 21:28   #20
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

"Åh, det gnager litt her"

For min del var det småting hele veien som var morsomt, det blir litt fjernt å dissekere hele filmen etterpå fordi noen andre ikke syntes den var morsom. Det er vel bare smaken som viser seg nok en gang å være som baken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.