|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXNå er PompDeLux' Vår-/sommerkolleksjon lagt ut på nett! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXDette ser veldig bra ut, men jeg liker stort sett alt PdL kommer ut med, og jentene elsker det også. Ser noen topper (bl.a. en hvit med prikker) jeg må myse nøyere på. Og skjørtene ser veldig fine ut også.
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXJeg liker PDL. Egentlig så er jeg glad for at jeg ikke har jenter når jeg er inne og titter, kjenner jeg det er så mye søtt jentetøy og også fine gutteklær. Kommer nok til å bestille derifra denne gangen også.
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXHmm. Jeg har nok blitt litt mettet jeg. Og så vokser jo aldri ungene mine ut av klærne sine.. Så her passer vel alt fra i fjor vår.
![]() |
#6 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXJeg skal nok kjøpe ett antrekk til hver, og noen hårbøyler.
![]() |
#9 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXPlanen er å ikke handle noe der i første omgang denne gangen. Snuppa har alt for mye klær derifra hun knapt har fått brukt og som passer godt enda. Synes klærne er for fine til å bruke i bhg og da blir det ikke mye tid utenom til å pynte seg litt mer, helgene selvsagt. Derfor tror jeg at det jeg handlet på tilbud i jula i tillegg til de klærne hun har fra i fjor sommer fortsatt passer, fint kan brukes i vår og sommer også enn så lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXVenter nok til det blir salg igjen. Erfaringsmessig blir ikke klærne derfra brukt så mye. Men hun trenger sikkert noe sommerklær som ikke er superfornuftige
![]() |
#12 |
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXVi bruker alle klærne i bhg vi! Men det blir ikke så mye om vinteren, for da går det i ull tvers igjennom.
![]() |
#13 |
En anelse distre
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUX
2 ganger har jeg hatt på henne klær fra PdL i bhg, begge gangene har hun kommet hjem med maling på de. Det samme skjer forøvrig om hun får et nytt ullsett eller lignende, første dagen på kommer hun hjem med maling på det. Det skjer ikke med de andre klærne hennes. Dermed får hun ikke ha på nye eller finere klær i bhg lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXSå kjedelig. Det går kanskje an å ta opp med bhg at de beskytter klær litt? Det har aldri skjedd i vår bhg f.eks. Da er det noe som kan fjernes i vask i så fall!
![]() |
#15 |
En anelse distre
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUX
Har tatt det opp så de er litt mer forsiktige nå altså, men det kommer litt ann på hvem som er på jobb. Nå hører jeg de gjerne stripper henne ned til undertøyet når de skal male, for hun greier på et vis å kline maling på seg til tross for dekkende malingsfrakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXVar mye fint der synes jeg, men jeg handlet endel basistøy derfra rett før jul til halv pris. Alt det er kjøpt litt stort sånn at det passer fremover, så jeg venter nok til salg med å kjøpe mer til henne.
![]() |
#18 |
![]() Sv: Vår-/sommerkolleksjonen til POMPdeLUXVar på party i kveld og det var mye fint! Fikk handlet litt til begge, ble de vanlige 1500 kr, og da føler jeg at jeg virkelig har begrenset meg.
![]() |
|
|