|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Jeg har en bok uten ISBN-nummer - hva er dette for slags greie?Jeg er litt paff, det viser seg at jeg har en bok uten ISBN nummer. Hva betyr det, egentlig?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg har en bok uten ISBN nummer - hva er dette for slags greie?Bok som er trykket opp og gitt ut av forfatteren selv?
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Jeg har en bok uten ISBN nummer - hva er dette for slags greie?
Kanskje?
Nei, si det?
![]() |
#4 |
wizzzard
|
![]() Sv: Jeg har en bok uten ISBN nummer - hva er dette for slags greie?Eg jobber i bokhandel og me har nokre bøker som er utan ISBN. Det er stort sett bøker utgitt av forfattaren sjølv, mest av typen lokalhistorier og lyrikk, men og enkelte romanar.
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Jeg har en bok uten ISBN nummer - hva er dette for slags greie?Orker ikke å sjekke opp fra telefonen, men jeg mener det er sånn at man må søke om å få ISBN-nummer, det koster nok noen kroner også. Det er det nok ikke alle med eget lite forlag som vet at man må gjøre, eller så er det ikke prioritert.
![]() |
#6 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Jeg har en bok uten ISBN nummer - hva er dette for slags greie?Her er mer info om hvordan man får ISBN:
![]() |
#7 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har en bok uten ISBN nummer - hva er dette for slags greie?
International Standard Book Number er et id-nummer de fleste bøker har. Hvis en bok blir trykket i nytt opplag, beholder den samme ISBN, men hvis det gjøres "større enn minimale" endringer i omslag eller innhold så skal den ha nytt ISBN.
![]() |
#8 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har en bok uten ISBN nummer - hva er dette for slags greie?Torsken er jo ikke et stort sted akkurat, så det er vel noen med begrenset budsjett som har gitt ut boka?
![]() |
|
|