Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ungkarskvinnen, mandager på Fem

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 14:35   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ungkarskvinnen, mandager på Fem

....Noen her som følger med på den?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 14:41   #2
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ungarskvinnen, mandager på Fem..

Pleier å få med meg de siste 5 minuttene... når jeg venter på The Closer...

Gammel 03-10-10, 14:42   #3
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Må vel innrømme å hå fått med meg noen episoder.

Gammel 03-10-10, 14:42   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett et par ganger. Har knegget ganske bra av at en del av mannfolkene har så forsvinnende lite selvinnsikt. De tror de gjør det ganske bra, mens alle andre ser at situasjonen var kjempepinlig osv.

Også han som tatoverte seg da?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 14:42   #5
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

The Closer...

Gammel 03-10-10, 14:44   #6
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg har sendt en uformell "klage" til TVN The Closer sendes ALT for sent og det sendes HVER dag - dvs. jeg kommer meg ikke i seng før kl 00.40 *nei, det er IKKE ett alternativ å spille det inn, MÅ ha det - bare MÅ ha det*

Gammel 03-10-10, 14:46   #7
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg har sendt en uformell "klage" til TVN The Closer sendes ALT for sent og det sendes HVER dag - dvs. jeg kommer meg ikke i seng før kl 00.40 *nei, det er IKKE ett alternativ å spille det inn, MÅ ha det - bare MÅ ha det*

Ja, det skjønner jeg! Jeg har tv på soverommet, og det er veldig greit når slike ting sendes så sent. Så deilig å ordne seg, legge seg, og sette på Police Chief Brenda Johnson!

Gammel 03-10-10, 15:07   #8
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ungkarskvinnen, mandager på Fem

Unkarskvinnen og ungkaren er en av mine guilty pleasures.
Jeg måtte for øvrig jukse og finne ut om jeg hadde gjettet rett vinner. Det hadde jeg, gitt.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 15:15   #9
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekket nå jeg også. Ikke så veldig overrasket!

Gammel 03-10-10, 16:04   #10
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Nei, Joika, ikke så veldig. Jeg hadde rett på andreplassen også.
Det må antakelig være litt kjipt å kysse alle de andre froskene på tv før hun får offentliggjøre prinsen.

Gammel 03-10-10, 16:37   #11
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Dere må ikke fortelle hvem den heldige blir! Ikke med skjult tekst en gang! *dårlig selvkontroll*

Gammel 03-10-10, 16:48   #12
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke hekta på det (nei, huff, nei) men jeg ser Ungkarskvinnen. :innrømmer:

Synes hun taklet han "guide and protect your heart" - tatoverte karen ganske bra, jeg tror ikke jeg hadde klart å holde masken like bra som henne.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 17:49   #13
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Unkarskvinnen og ungkaren er en av mine guilty pleasures.
Jeg måtte for øvrig jukse og finne ut om jeg hadde gjettet rett vinner. Det hadde jeg, gitt.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sjekket nå jeg også. Ikke så veldig overrasket!

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Jeg er ikke hekta på det (nei, huff, nei) men jeg ser Ungkarskvinnen. :innrømmer:

Synes hun taklet han "guide and protect your heart" - tatoverte karen ganske bra, jeg tror ikke jeg hadde klart å holde masken like bra som henne.

IKKE avslør det her inne nei!!!! Vill ikke vite det før til slutt!

Tatoveringsmannen ja.....stakkars, syntes nesten han virket litt skummel, ble så fryktelig intens han! og seriøs. Rart hun ikke kvittet seg med han før... Også han der bryter-fyren da; han er jo litt kjekk, men jeg undrer meg litt over han likevel. Er han seriøs som han selv hevder, eller har baktanker som dem andre gutta-boys mener?
Ellers er der endel "sukkertøy" altså...

Gammel 03-10-10, 17:49   #14
Joika
Pauset

Standard

Syntes hun taklet han "weather man" fyren bra også. Også han som fortalte at vennene hans hadde sagt at han "faktisk var morsom!", men som ikke kunne komme på et eneste eksempel... . Men han trodde daten gikk bra da. Selv om de satt og stirret tomt på hverandre mesteparten av tiden.

Gammel 03-10-10, 17:55   #15
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Jeg har ikke sett det selv, men noen på jobben følger med. Så jeg føler jeg er godt inni det etter jobb hver tirsdag

Gammel 03-10-10, 19:52   #16
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Han som tatoverte seg kunne ikke være helt god. Er glad han nå er borte. Spent på hvem hun ender opp med! Håper litt på han med brillene, men vi får se hvordan det går framover!

Gammel 03-10-10, 19:58   #17
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sett de første sesongene, og nå den siste tiden, de siste sesongene. F.o.m. Jason. Det var Jason sesongen som fikk meg hekta!! Han var jo så følsom og ekte.

Er sjokkert over at hun beholdt han tattisfyren så lenge....Var nesten litt redd ham jeg. Hun takler de meste dumheter med en knusende ro, men nå er jeg spent!! HVEM har kjæreste av de gjenværende?? Det bare MÅ være bryteren?? Han er jo virkelig svar på Wes i Jilliansesongen.

Gammel 03-10-10, 23:34   #18
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Merker at jeg ikke har sett de siste episodene. Har gått glipp av tattisen, gitt.
Yeye, får catche up litt i morgen, tenker jeg.

Gammel 04-10-10, 23:23   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Ah.............dumme dumme bryter! Jammen forsvant han fort gitt!

Hun har jammen mange kjekke igjen...! :jummi: Men dumper "brillemannen" henne? *Venter på neste mandag*

Gammel 04-10-10, 23:26   #20
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Jeg lurte også på det samme med Frank. Det kan han da ikke gjøre!?! Det skal jo bli dem til slutt, hadde jeg tenkt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.