|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Tidligmusikk <3Jeg elsker tidligmusikk - renessanse og barokkmusikk. Det gjør meg glad og lykkelig og rolig. På mandag var jeg på konsert i Gamle Aker kirke i Oslo, i forbindelse med oslo Internasjonale Kirkemusikkfestival. Arianna Savall sang og spilte harpe. Her er hun: (Kilde: youtube.com)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Tidligmusikk <3
Det var fantastisk. Hun var der som del av et ensemble (Ensemble La Morra) hvor også nordmannen Petter Udland er med. Han har også en utrolig vakker stemme, og musikken var spansk renessansemusikk og det var bare helt fantastisk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Tidligmusikk <3
Å skulle ønske jeg kunne gå på slikt, er lydoverfølsom pga tinnitus, og blir verre av slik normal lyd. Håper jeg blir bedre igjen.
![]() |
|
|