|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Klubb i morgen...og jeg er tidlig ute med planleggingen av mat.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Klubb i morgenSå var det ideene, da - det var visst verre, gitt. Vi får gjester på torsdag, så jeg tror jeg slenger meg med her og snoker etter tips. Kos deg med venninnene, da!
![]() |
![]() |
#5 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klubb i morgenDet er veldig godt å gratinerer brokoli med ost, sånn ved siden av noe annet. Synes det passer best å ha poteter til. Men da blir det kanskje litt "for mye" middag ut av det?
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Klubb i morgenKan du ikke "spe ut" denne gratengen med løk, paprika, skinke, sopp og makaroni/pasta oppi formen, med litt spennende krydder og en salat til?
![]() |
#7 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Klubb i morgen
Hørtes vanvittig godt ut!!
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Klubb i morgenJeg spurte om det samme her inne en gang og fikk tips om en salat lagd av stangselleri, grønne epler, druer, bogskinke og osteterninger. Serveres med hvitløksdressing lagd av rømme, majones og hvitløk, og med godt brød. Det ble en braksuksess her iallfall, og vi lager det stadig vekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Ja, det er godt, ta ut omtrent alt brødet inni og fyll på, sett på topplokket igjen. Det skal skjæres i kakestykker, så det gjelder å ha en litt bred og svært skarp kniv.
![]() |
#11 |
I mål
|
Kan du ikke ta et bilde og vise oss når du har lagd det? Syntes det hørtes veldig godt ut og vurderer det samme i en tilsvarende anledning etter påske. Kunne vært moro å se. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|