|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() All inclusive på Alcudia PinsVi skal til Alcudia Pins med Star Tour i sommer.
![]() |
#2 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsVi skal også på dette hotellet i sommer, og er spent på hvordan det er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsJa håper det stemmer. Har vært på Sunving sitt senter i Alcudia. Håper detter er like bra.
![]() |
#4 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsVi var der i fjor. Frokost, lunsj og middag hver dag. I tillegg isbar og drikke i baren. Sist redigert av Éowyn : 19-02-12 kl 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsVi var der i høst, og koste oss godt. Vi hadde halvpensjon, med frokost og middag. Lunsjen spiste vi på rommet, eller vi ordnet noe når vi var ute. Maten var helt grei, men lite variert, og ikke veldig spennende, synes jeg, så jeg var glad vi ikke hadde all inclusive. Det er butikker tilknyttet hotellet, men de er veldig dyre. Gidder dere en liten rusletur finner dere butikker med greiere priser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: All inclusive på Alcudia Pins
Vi har stort sett betalt ca 120 kr dagen for 4 solsenger og en parasoll. Koster det mer her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: All inclusive på Alcudia Pins
Jeg husker ikke jeg altså. Vi fant i hvert fall ut at vi fløy såpass mye rundt med ungene at det som regel ikke var vits i å bruke penger på det. Mannen sier at det var nok ikke kostet så mye, egentlig. Da ser du hvem som er kjipingen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsVi var på dette hotellet 14 dager i fjor sommer, hadde store forventninger, synes det så så bra ut på bildene..Vi hadde all incusive
![]() |
#9 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsVæret kan jo ikke hotellet noe for da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsHahaha, sjokoladedansen danses fortsatt her også
![]() |
#11 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsVi var der i september i fjor og hadde det helt supert.
![]() |
#12 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsReiser dere til utlandet og forlanger at det skal snakkes norsk.
![]() |
#14 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: All inclusive på Alcudia PinsStemmer det at det er vannsklier på dette hotellet?? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|