|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor tidlig kan jeg ta opp kalkunen fra fryseren?Jeg skal lage kalkun på søndag. Kjøpte kalkunen i dag siden det er helligdager nå men begynner å bli i tvil om jeg må finne en frys til den eller om den bare kan ligge i kjøleskapet til søndag? Den er kjøpt i kveld og er 6,5kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig kan jeg ta opp Kalkunen fra frysen?Er det frosen eller fersk du har kjøpt? Om den er frosen kan den helt klart tine i kjøleskap frem til søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor tidlig kan jeg ta opp Kalkunen fra frysen?Den er frossen. Jeg får prøve å rote plass i fysen. Er alene hjemme så kan ikke gå med den til mamma eller pappa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor tidlig kan jeg ta opp Kalkunen fra frysen?Nå har jeg hatt årets oppryddning i frysen. Kastet en skuff med mat som 2år gamle pølser og is. Så nå er gobble gobble fint puttet i frysen. Den taes opp igjen på fredag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig kan jeg ta opp Kalkunen fra frysen?Tin den i kjøleskap fra torsdag kveld av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor tidlig kan jeg ta opp Kalkunen fra frysen?Jeg har aldri vert glad i kalkun. Unngått det for en hver pris. Før jeg fikk det servert av min bror med deilig stuffing, rosenkål med bacon og pinnekjerner og fløtesaus. Nå har jeg lurt til meg stuffingoppskriften og er klar til å prøve. Har studert den store kalkuntråden her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvor tidlig kan jeg ta opp Kalkunen fra frysen?Isolde: veldig enig med deg når det gjeld rosenkål og bacon! Fekk tips om det her inne. Deilig tilbehør. Vi har valnøtter i. Lykke til med kalkunen!
![]() |
#11 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor tidlig kan jeg ta opp Kalkunen fra frysen?Her er det valnøtter i stuffingen så da er det greit med variasjon i det andre tilbehøret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig kan jeg ta opp Kalkunen fra frysen?Vi skal ha kalkun fredag, med en himmelsk stuffing laget av kjøttdeig, bacon, sopp, rømme og fløte |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|