Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Mountain buggy terrain - erfaringer?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-14, 23:00   #1
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Mountain buggy terrain - erfaringer?

Jeg vurderer å bytte ut TFKen med en mountain buggy terrain. Hovedsakelig fordi buggyen har store hjul som gjør at den skal vær god å jogge med.
Er det noen som har erfaringer med denne og har brukt den til dette formålet? Har aldri prøvd å jogge med vogn før og vet ikke hvor lfte det blir gjort, men i tidsklemma er det jo greit å ha alternativet

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:11   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.487
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mountain buggy terrain - erfaringer?

Har vanlig urban jungle, hjulet kan låses framover på den og. Jeg ville aldri hatt ei vogn med låst framhjul som eneste vogn. *svarer ikke på det du spør om*

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:14   #3
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Mountain buggy terrain - erfaringer?

Men er det ikke svingbart forhjul på terrain??

Edit: det er svingbart hjul på terrain også. Den er identisk med urban jungle, bare større hjul, håndbrems i tillegg til vanlig brems + litt mer finesser og detaljer.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:31   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mountain buggy terrain - erfaringer?

Fortballfrue har den til jogging har jeg observert

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:33   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.696
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mountain buggy terrain - erfaringer?

Jeg har den, kjøpte for 2år siden. Dessverre var det feil på min, men jeg fikk nytt understell og vi er kjenpefornøyd nå.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-14, 23:45   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.487
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mountain buggy terrain - erfaringer?

Håndbrems er et kjempepluss!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 00:03   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mountain buggy terrain - erfaringer?

Har du vurdert baby jogger summit x3? Vi har baby jogger FIT og er veldig fornøyd med den, men savner løst hjul fremme. Hadde jeg valgt igjen hadde jeg nok valgt summit x3. (valgte FIT fordi jeg fikk den utrolig billig og er dekket opp av TFK, Brio GO og citi mini til alle andre behov enn terreng og turer)

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 00:26   #8
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mountain buggy terrain - erfaringer?

Lite demping i den. 3-åringen min klagde over at det var vondt å sitte i den over humper i veien, så tror ikke jeg hadde brukt den til jogging.

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 01:29   #9
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mountain buggy terrain - erfaringer?

Hva med å forsøke å løpe med TFK'en først? Den er neppe ideell, men jeg har jogget med den i flere år (både tvillingvarianten og den vanlige), og det går helt fint. Nå bruker jeg løst forhjul når jeg jogger, og det kan være litt utfordring dersom høyden på styret ikke stemmer helt, men som regel går det veldig greit.

Jeg hadde definitivt ikke byttet vogna i en med fast hjul ene og alene på grunn av løpefunksjonen dersom jeg ikke visste om jeg kom til å løpe mye med den eller hadde veldig sterke preferanser innen visse funksjoner.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-14, 07:34   #10
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Mountain buggy terrain - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Hva med å forsøke å løpe med TFK'en først? Den er neppe ideell, men jeg har jogget med den i flere år (både tvillingvarianten og den vanlige), og det går helt fint. Nå bruker jeg løst forhjul når jeg jogger, og det kan være litt utfordring dersom høyden på styret ikke stemmer helt, men som regel går det veldig greit.

Jeg hadde definitivt ikke byttet vogna i en med fast hjul ene og alene på grunn av løpefunksjonen dersom jeg ikke visste om jeg kom til å løpe mye med den eller hadde veldig sterke preferanser innen visse funksjoner.

Ja jegksn prøve men jeg er ikke veldig glad i den vogna egentlig, selv om sittedelen er stor og god da

Det er ikke fast hjul på terrain

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no