|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor lang levetid på glidelåsen på Bergans?Jeg har en 2 år gammel Bergans dunjakke som er svært lite brukt. Nå er glidelåsen ødelagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor lang levetid på glidelåsen på Bergans?Min eldste Bergansjakke er 10 år og glidelåsen er i fin form.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang levetid på glidelåsen på Bergans?Takk. Jeg får finne frem kvitteringen og klage på den. Jeg er helt avhengig av jakken. Er jo full vinter her, og jeg må ut mange ganger om dagen for å lufte valpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang levetid på glidelåsen på Bergans?Min mye brukte allværsjakke fra Bergans er fire år gammel og glidelåsen er i skjønneste orden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang levetid på glidelåsen på Bergans?Jeg har en Bergans jeg har skiftet glidelås på flere ganger. Heldigvis tar Bergans dette kjapt og effektivt.
![]() |
#6 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lang levetid på glidelåsen på Bergans?Du har fem års reklamasjonsrett på jakken iflg forbrukerkjøpsloven. Garantien til Bergans vet jeg ikke noe om, men det finner du kanskje ut av på sidene deres?
![]() |
|
|