Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dette vanlig her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-12, 13:01   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Er dette vanlig her?

Se på jentene i videoen her.
Nå er jeg fint lite ute på byen, og så og si aldri ute i de store byene.
Går jentene her hjemme også med sånne sko og musekorte kjoler?
Kjenner jeg gruer meg litt ekstra til snuppa blir noen år eldre ja.

http://www.kjendis.no/2012/04/08/kje.../sko/21024301/

Gammel 11-04-12, 13:07   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette vanlig her?

Så den, og ja, jeg har sett lignende i Oslo sentrum.

Jeg er mer fascinert over kjolene enn skoene, egentlig.

Gammel 11-04-12, 13:10   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velkjent syn. Youngstorget kl. 02 en helgenatt er alltid underholdende. Mye brostein der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 13:35   #4
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Oh my. Håper snuppa ikke blir en "partygirl".

Gammel 11-04-12, 13:36   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er sikkert umoderne igjen før våre blir tenåringer. Da er det sikkert grunge eller hva det het, som kommer tilbake.

Gammel 11-04-12, 13:43   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man ser tendensen i Trondheim også.
Hvis de unge damene kan gå med så høye hæler så ser jeg at det kan være litt stilig, men veldig mange burde egentlig ha med seg andre sko for å bevege seg i, og bare bruke de ultrahøye hælene når de står i baren eller noe.
Det gjelder forsåvidt alle. Det er ikke alle som kan å gå i høye hæler, og da ser det så lite kult ut.

Skjørt som stopper før der boksershortsen ville stoppet er litt for korte for min smak.

Sist redigert av Kirsebær : 11-04-12 kl 13:53.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 13:44   #7
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

19-åringen har kjørt denne stilen ja, til hennes rocke/blitz mammas store fortvilelse! Eplet kan falle veldig langt fra stammen.....ser at de fleste venninnene også har miniminikjoler og superhøye hæler.

Gammel 11-04-12, 14:05   #8
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Oh...

Er veldig, veldig glad for at Trassapa so far gir beng i alt rosa og prinsesse-aktig, hun hater kjoler og elsker bootsene mine, og kommer rett som det er drassende med skinnjakka og skal låne.
Kommer hun hjem iført noe som minner om det på videoen, kan det hende vi må ta en prat!
Men som fler over meg her sier-denne type jenter med ørtogfjørti cm høye hæler og hårkort skjørt er en kilde til stor underholdning en litt sen lørdagsnatt etter øl.

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 14:35   #9
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Off. Og alle er jo helt likt kledd, jo.
Stedatter på 22 har også vært litt på denne men vi har snakket mye om det å kle seg/dekke seg litt til og det å rave fiull rundt i byen OG i et sånt antrekk så det har avtatt litt. Og det har også hjulpet at hun har hatt samme kjæreste i snart 5 år.

Gammel 11-04-12, 14:40   #10
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Kjør t-bane et par helger så ser du fort hva som er vanlig, og dette er normen, ja. Lattervekkende så lenge det ikke er en av "dine", men egentlig ganske trist óg.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 14:42   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg er mer urolig for de korte skjørtene jeg da.. hehe..

ser jo bare komisk ut når de vakler rundt på de skoene.

Satt og så på jersey shore på mtv i går..( )
Og tenkte for meg selv at man ser bra tacky ut med SÅ korte kjoler og SÅ høye sko.. og gjerne uten truse også... yuck!

Håper ikke det er trenden her i norge også...? jeg har ikke sett så mange av denne typen på byen... tror jeg.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 14:49   #12
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Altså, brostein er jo djevelens verk! Selv med converse.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 15:01   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns jo egentlig folk skal få kle seg som de vil, men jeg kommer til å ha opplysende samtaler med både Stesnuppa og Poden om de ønsker å kle seg slik, eller i andre "kostymer" som gir et stigmatiserende inntrykk.

Gammel 11-04-12, 15:25   #14
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns jo egentlig folk skal få kle seg som de vil, men jeg kommer til å ha opplysende samtaler med både Stesnuppa og Poden om de ønsker å kle seg slik, eller i andre "kostymer" som gir et stigmatiserende inntrykk.

Ja, det synes jo egentlig jeg også. Men ikke når det kommer til min egen datter. Jeg har jo ikke noe jeg skulle ha sagt, men jeg håper likevel ikke hun faller for fristelsen å prøve ut dette.

Kjolene er musekorte. Greit nok, det er ikke skadelig. Men skoene er jo direkte helsefarlige. Jeg har en ankel som er fucked for life pga Buffalo sko i ungdommen. Og disse ser ut til å være hakket værre.

Gammel 11-04-12, 17:09   #15
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ankelbrudd, her kommer vi!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 17:14   #16
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Man trenger jo innsydd hårnett i de korte kjolene der.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 17:20   #17
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt mange samtaler med jentungen ang korte kjoler. Det trenger ikke inn, hun syns det er fint og vil gå med det. Hun har ikke så høye hæler og heldigvis har hun ikke begynt å gå på byen enda.

Gammel 11-04-12, 17:38   #18
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Man trenger jo innsydd hårnett i de korte kjolene der.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 17:44   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig så mange korte kjoler det var å se da! Og de høye hælene er jo helt vanvittige.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 17:53   #20
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I påsken gikk kjæresten til min lillebror i høøøøye sko og miiiiini kjole når de skulle ut på byen. Jeg må innrømme at jeg måtte bevisst trekke til meg blikket mitt, for jeg merket at jeg fikk litt hakeslepp før jeg hentet meg inn av høflighetsgrunner.

Følte meg gammeldags også, for slike antrekk er visst ganske så moderne...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.