Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-15, 23:22   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?

Vi har fått tillatelse fra kommunen, så nå blir det bad på hytta!

Det blir våtromspanel og gulvbelegg, og jeg vil helst ikke dra byen rundt og lete, så hvor er det et godt utvalg, noen som vet?

Gammel 13-07-15, 08:29   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra sted å finne og handle rimelige baderomspanel og gulvbelegg?

Så deilig med bad!

Jeg så etter det samme for noen måneder siden, men fant ikke noe helt bra sted med fornuftige priser (men jeg skulle ha begge deler til et hønsehus). Teppeabo hadde ganske greit med tepper i hvert fall og jeg fant en stuvbit som var grei nok og priset ned litt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 09:13   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coop pleier å ha tilbud på panelet med jevne mellomrom.

Gammel 13-07-15, 10:00   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Megaflis?

Gammel 13-07-15, 10:02   #5
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Megaflis?

Megafils er klart billigst på de fleste ting. Rørleggeren vår foreslo at vi handlet der, det ville bli billigere enn gjennom ham. Men jeg tror ikke de har så mye baderomspanel?

Gammel 13-07-15, 10:10   #6
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på RightPriceTiles og de hadde veldig lite av den typen ting og ikke i min prisklasse.

Gammel 13-07-15, 10:33   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror Obs Bygg er stedet for sånt.

Svogeren min pusset opp badet med gulvbelegg med flis-look og veggplater med flislook, og det ble både rimelig og fint. Veldig mye finere enn hva jeg så for meg. Gulvet kjøpte han hos Byggern og veggplatene tror jeg han kjøpte billig gjennom et entreprenørfirma som var inne med rørleggerarbeid.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 10:50   #8
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Jeg syntes ikke at Obs Bygg på Alnabru hadde så mye av den typen ting, men det finnes jo andre.

Gammel 13-07-15, 11:04   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på en sånn runde nå senest i våres!

Du bør ha et homogent vinylgulv om du vurderer vinyl. Teppeabo (Bryn) har bra utvalg på dette, fant ingen som matchet dem. Våtromspanel finner du på utstilling på Byggmakker på Haraldrud. Det var det stedet i byen hvor jeg syntes jeg fikk best oversikt og hvor de hadde litt mer enn det kjedelige hvite rutete.

Obs bygg har dårlig utvalg på akkurat dette, syntes jeg. Var kun veldig plaine greier, og gulvbelegg tror jeg ikke de hadde engang?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-15, 13:25   #10
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Bauhaus Lier har godt utvalg. Det er BerryAlloc og FiboTrespo som er det store leverandørerene på baderimsplater og de finnes hos de fleste byggevareforhandlere. Bauhaus har bra utstilling.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.