Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Nissan Juke?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-12, 07:43   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Nissan Juke?

Jeg vingler videre og lurer på om noen har noen tanker om denne: http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34446660

I tillegg vurderer vi: http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=34444011

og ny Toyota Verso med 1,4 l motor. Har mest lyst på 7-seteren med større motor, men jeg er redd det blir for dyrt..

Jeg vet at dette er helt forskjellige biler altså- men kan noen synse litt likevel? Vi har fra før en 7-seter som vi skal beholde, så plassen er ikke SÅ viktig, selv om jeg ser at Berlingoen er mer praktisk på en måte.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 09:28   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nissan Juke??

Jeg syns Nissan Juke ser kul ut. Mannen er slett ikke enig.

Utover det vet jeg ingenting.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 09:34   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nissan Juke?

Juke er etter min smak noe av det styggeste som finnes på markedet nå...

Gammel 26-04-12, 09:41   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

hihi den er så stygg at den er kul Men er Nissan gode biler ?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Juke er etter min smak noe av det styggeste som finnes på markedet nå...

Gammel 26-04-12, 09:42   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Juke var stygg synes jeg.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 10:32   #6
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jo fint at jeg snart kjører rundt i en sånn der vi bor da, mrc.
Jeg syns bilen er superkul!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-12, 12:38   #7
mrc

mrc sin avatar

mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Annet element vil jeg tro at om noen år, så er dette en bil som kommer til å ha hatt et ekstra stort verditap pga. utseendet....

Gammel 26-04-12, 15:43   #8
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Ja ser den. Men er Nissan stort sett ok biler, eller ?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Annet element vil jeg tro at om noen år, så er dette en bil som kommer til å ha hatt et ekstra stort verditap pga. utseendet....

Gammel 26-04-12, 16:07   #9
mrc

mrc sin avatar

Standard

Quashqui har gjort det ganske dårlig i statistikken til Svensk Bilprovnining og ligger vel "midt på treet" hos Dekra. Hos NAF er ikke bileierne så veldig fornøyd...

X-trail gjør det heller ikke spesielt bra i disse statistikkene. Almera gjør det også ikke så veldig bra hos Dekra...

Så Nissan ser ellers ikke ut til å imponere helt for tiden...

(har kvaliteten gått ned etter hvert som det har kommet mer Renault inn i de bilene mon tro....)

Gammel 26-04-12, 20:08   #10
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Takk for svaret, da tror jeg vi dropper den

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.