|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Aldersgrense på konserter?Er det noen som vet om det er fri aldersgrense på en konsert så lenge noe annet ikke er presisert? Eller gir det seg selv at det er 18-årsgrense på en konsert som begynner kl 21 og det ikke er mulig å kjøpe barnebillett? På billettalternativene står det ordinær, honnør og student, men det står altså ikke noe om aldersgrense. Det er for øvrig snakk om Dumdumboys og Thåstrøm på Olavsfestdagene i Trondheim, men akkurat det skulle vel ikke spille så stor rolle. Sist redigert av Fadese : 18-05-12 kl 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Originala
|
![]() Sv: Aldersgrense på konserter?Jeg vet ikke om det selges alkohol der. Det er i Borggården. Jeg sendte e-post til arrangør i går, men får vel ikke svar før til uka. Og nå er jeg altså så spent på om vi kan ta henne med på hennes første ordentlige konsert i august. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrense på konserter?På flere konserter jeg har vært på er det lov for yngre enn 18, men da får man annen type armbånd/stempel/whatever, sånn at de som selger skal se forskjell.
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: Aldersgrense på konserter?Etter litt leiting fant jeg omsider informasjon om at det kun er arrangementet på Byscenen som har 18-årsgrense. Nå har jeg kjøpt billetter til Lillemor og meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Aldersgrense på konserter?Min datter på 7,5 år har vært med på mange konserter - det står alltid opplyst om det er 18-års grense.
![]() |
|
|