Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tastatur, Ipad2

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-12, 19:07   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Tastatur, Ipad2

Noen som har et å anbefale eller avbefale?
Foreløpig har jeg sett på disse to:

Nr 1

Nr2

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilket som ser best ut.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 19:13   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tastatur, Ipad2

Jeg har dette tastaturset, godt fornøyd!

http://store.apple.com/no/product/MC...de=MTc0MjU4OTY

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 19:17   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Men det er uten stativ, ikke sant? Jeg vil gjerne ha noe jeg kan sette paden i samtidig. Har. Smartcover, men vil gjerne ha mulighet for å ha den enda mer oppreist når jeg skal skrive en del.

Gammel 12-05-12, 19:26   #4
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Ja det er helt separat. Jeg har cover på Ipaden som støtter den så den står oppreist men blir jo avhengie av flatt underlag.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 21:21   #5
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Det beste er Logitech sitt, som i USA selges som Zaggmate. Det er veldig godt og skrive på og fungerer også som cover når det trengs. Det er vel det som du ha linket til som nr. 1?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 21:49   #6
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Begge jeg har linka til er logitech

Gammel 12-05-12, 22:21   #7
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Ok, det er i hvert fall #1

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-12, 23:13   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Oki, takk Får prøve det!

Gammel 12-05-12, 23:36   #9
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har det første og er godt fornøyd! Lite og nett - tastatur og beskyttelse i ett, uten at det blir ekstra drass. Greit å skrive på. Jeg bruker det i alle møter.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.