|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Jeg fabler om å gjøre det til en tradisjon at jeg og Lillesøster drar på en ukes ferie alene hvert år.
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Det funker hvis man er innstilt på å løpe etter 3-åringen, ser jeg for meg?
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Man må kjøre. Og jeg ser for meg å sitte dønn alene i huset der blir litt ensomt? På et hotell finner jo min supersosiale lille jente noen å leke med, regner jeg med. Og jeg finner alltid noen å skravle med.
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Jeg er så lite trygg på å kjøre bil, og nekter å kjøre bilen til pappa der ende, livredd for å kræsje.
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Det høres supert ut! Jeg ville gått for Sunving på Rhodos hvis det var meg. Hyggelig anlegg, fint å spise på anlegget, mulighet for buss inn til byen. Det går jo greit med en treåring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Sier meg enig med Kirsebær i at "Sydentur" på hotell høres helt topp ut.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Da kjører du på med barnevennlig hotell, så finner jenta noen å leke med og du får lest et par sider i en bok.
![]() |
#10 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Jeg tenker det samme for min gutt. Og innflørte dette i fjor. Da dro vi til
2003-2008 Sist redigert av SpetakkelRandi : 15-05-12 kl 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Gran Cannabis.
![]() |
![]() |
#13 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Sunwing resort anbefales til ferie alene med barn i syden. Side i Tyrkia er et ypperlig alternativ.
![]() |
#14 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?
Vi har aldri trengt å løpe etter Storesøster. Verken som 1, 2, 3 og nå 4-åring.
![]() |
#15 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Blue Village Callisto på Kypros |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Eventuelt kan du jo lete opp en av de mange nydelige små greske øyene, kanskje en med få eller ingen biler. Da er alt i gangavstand, unger finnes det på stranda og grekerne er veldig barnevennlige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Om jeg ikke husker feil er det Ving som har eget program for voksne som reiser alene med barn. Tror det blir noe rimeligere.
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Jeg ville ha reist til Santorini og bodd på hotell i Fira. Og så tatt buss til Perissa for å bade i sjøen.
![]() |
#19 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?Star Tour var det visst: http://www.startour.no/restplasser/b...lene-med-barn/
![]() |
#20 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Ferie for mammaen og ei jente på rundt 3 år?
Startour hadde iallefall det i fjor, da reiste jeg alene med to barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|