Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-12, 17:28   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Hva er vanlig å betale for deltagelse i utdrikningslag?

Nuh til dags? Jeg har ikke vært på utdrikningslag på mange år, og etter hva jeg skjønner så er prisen høynet siden den gang.

Søstern er bedt i udrikningslag til ei hun nettopp har blitt kjent med. Det er 9 deltagere.
Det er to alternativer:
1: Å låne rib på fjorden her - 1600 kr.
2: Rapelering ned SAS-hotellet - 1900 kr.

Søstern ringte med og var litt himmelfallen over prisen. Hun studerer for tiden, og jobber derfor kun 60%, så hun var litt lei seg for at hun måtte melde avbud. Hun har ikke råd tiil en slik utgift akkurat nå.

Den gang jeg var med på slike ting, betalte vi drøye 500 kr pr pers, men det er altså lenge siden. Jeg er visst litt gammel.

Er det vanlig å legge opp til såpass dyre ting?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.