![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Alienware? Juste?Ungen skal ha seg pc til konfirmasjonen. Han sier han skal ha alienware. |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alienware? Juste?Jeg henger meg på her. Hadde ikke du et konkret forslag?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Alienware? Juste?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Alienware? Juste?Min bror sa Alienware kosta mer enn det smakte. At man kunne få bedre maskiner til mindre pris pga merkenavnet. Ikke vet jeg. Vi endte opp med en Asus til 10 lapper i stedenfor.
![]() |
#5 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Alienware? Juste?Kjenner flere som gamer på bærbar, men da ikke de rimligste variantene. Alienware betaler du ikke bare for innhold men for merkevaren også, så penger å spare på å kjøpe noe annet. Men de er kule da.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Alienware? Juste?Alienwaremaskina vi hadde daua. Den fungerte aldri bra og servicen funka ikke. Den ser kulere ut enn den er i praksis.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alienware? Juste?Alienware koster gjerne mer enn det smaker. Hvis det er en bærbar med fokus på spille man var ute etter, vil man normalt sett får mye mer for pengene gjennom f.eks. Asus eller Multicom.no.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Alienware? Juste?Bærbare gamer-maskiner er ikke bærbare, men flyttbare.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alienware? Juste?
Man finner ganske gode 15"-maskiner for spill som veier rundt 3 kilo. F.eks. Multicom P150. Skal man opp på 17" blir det gjerne en del tyngre.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Alienware? Juste?Han snakker om battlefield 3 eller noe, som visstnok blir drivende for standarden han trenger? |
![]() |
![]() |
#11 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alienware? Juste?Jeg har både en Alienware M17xR2 og en ASUS G74SX. Begge er gamer-bærbare som jeg bruker i jobb. Alienwaren er et år gammel, ASUSen ca et halvår. Alienwaren samler støv.
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Alienware? Juste?baltie sier egentlig mye av det jeg skulle til å skriver. Alienware er dyr, dyr moro. Jeg ville anbefalt akkurat den ASUSmodellen baltie har, G74SX. Det er et skikkelig gamingmonster og vil dra Battlefield 3 uten problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Alienware? Juste?Han har jo et par laptoper fra før. Men den ene er ikke egnet å spille på og den andre gammel og sliten. Jeg viderebringer dette ufordøyet til ham og ser hva han lander på, jeg. |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Alienware? Juste?Da har han bestilt seg en asus, Baltiemodell. Syns vi ti lapper var en ok pris? |
![]() |
![]() |
|
|