|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Hva trenger jeg for å fikse pass til barna? Må faren deres være med?
![]() |
#2 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Nei, han trenger ikke være med. Men du må ha med fullmakt fra far. Og om barnet er under 6 år må du ha med passbilde (se krav om passbilder under). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)
Den siste lenken er gammel og delvis utdatert. I utgangspunktet brukes biometri-kiosken til bilder. Men de som ikke kan bruke den bør ha ned passbilde, https://www.politi.no/tjenester/pass/passfoto/
![]() |
#4 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)
Har akkurat vært på kammeret og fornyet passene til barna. Biometriboksen brukte de kun til barn over 6 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Mine er straks 7 og 10. Hva er biometri?
![]() |
#7 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Min 03-gutt har blitt fotografert på politistasjonen både denne gangen og forrige gang (2 år siden?)
![]() |
#8 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Husk legitimasjon fra far også. Hilsen hun som måtte kjøre full fart hjem for å hente den. Er heldig vis ikke mye kø på den lokale politistasjonen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Må ha fullmakt, og legitimasjon fra faren om han ikke er med.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Ja, fant ut at de er tatt ut i streik. Filler`n. Det er langåpent på torsdag - jeg har liksom ikke lyst til å ta de ut av skolen for å fikse pass.
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Langåpent torsdag, my ...!
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Dette må jeg også huske på. Lilletassen sitt pass har gått ut og må ha nytt før vi skal på tur i juli.
![]() |
#14 |
Audacious
|
Nå er jo ikke meklingsfristen før i morgen natt, da. Det er ikke sikkert det blir streik torsdag morgen.
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Nope, men jeg tenkte at det var lurt å få bestilt pass før eventuell streik anyway.
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvordan var det med pass og barn igjen (og blir det passkontorstreik?)Vi klemte oss inn fredag som var, godt å være ferdig med passtresshelvete ...
![]() |
|
|