|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Noen som vil handle for meg på ebay?Jeg handler mye på nett og både her og der, men paypal og ebay har jeg ikke helt fått dreisen på.
![]() |
#2 |
Helt konge
|
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?Du må lære deg eBay! Og når du har brukt noen minutter på å lage deg en konto, da kjøper du denne i samme slengen. Du vil kle den veldig, veldig godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?Jeg har paypalkonto også, men jeg bare skjønner ikke helt hvordan det funker...
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?Okay, det var sånn pyntebånd rundt halsen, men med mine panser BH'er så går det ikke med slikt, tenker jeg.
![]() |
#7 |
Helt konge
|
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?
Jeg har brukt vanlig bh under, og så går jeg jo ikke med bare armer på fest så jeg har hatt korte cardigans over og det løser bh problematikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?Aha! Du bruker slike klær jeg ikke kan navnet på.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?Hva skjer hvis jeg trykker på den knappen som sier at jeg skal kjøpe noe. Ringer det meg plutselig en fremmed person fra et helt annet land og vil prate med meg om betaling da?
![]() |
#11 |
Helt konge
|
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?
Da jeg sjekket bilder av meg som ligger på FB i den kjolen ser jeg at bh-stroppene vises og at det ikke gjør så mye. Du kan jo se der og da ser du til og med at cardigan er en liten jakke. Fnis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?Paypal er egentlig veldig enkelt. Du legger inn kortinformasjonen din, og så trekker den direkte fra konto hver gang du bruker Paypal til å betale for noe.
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?Og alt som skjer etter man har trykt "kjøp nå" er selvforklarende? Må jeg flytte penger fra kontoen min til paypalkontoen?
![]() |
#19 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?Hva handler du, Heiko? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Noen som vil handle for meg på ebay?Jeg trodde en stund at ebay og paypal var kompliserte greier, og maste på mannen min hver gang jeg fant noe gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|