|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Din beste aprilspøkKom med den beste aprilspøken din, jeg elsker å høre om sånt, og kanskje få et lite tips selv.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din beste aprilspøkJeg har ingen, jeg er dritkjedelig. Men jeg husker mamma fortalte om en av de sykeste jeg har hørt. Tror det var NRK som stod for den. Dette var på syttitallet da folk flest fremdeles hadde sort/hvitt-tv. NRK sa at dersom alle skrudde av ALT lyset i hele huset på et visst klokkeslett, fikk de farge på tven. Halve Norge ble mørklagt den kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Din beste aprilspøkJeg lurte jentene til å sykle til Mix kiosken og skaffe seg gratis is. Noen minutter etter de dro, så ringte de og sa at det hadde da aldri vært gratis is der!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moden mamma
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Din beste aprilspøkJeg lurte sjefen min til å tro at jeg hadde meldt ham på Reisesjekken (dere husker det gamle programmet på TV Norge på 90 tallet?)
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Din beste aprilspøkJeg ringte mamma fra en telefonkiosk i Oslo for noen år siden. Sa at jeg straks var tom for mynter, og ba henne ringe meg opp igjen. Ga henne det hun trodde var nummeret til kiosken, men som snarere var til Slottet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Din beste aprilspøk
Ja, jeg husker begge disse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Din beste aprilspøkK a n s k j e! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Din beste aprilspøkJeg og ei venninne jobbet i en resepsjon da vi fant nummeret til Skaugum, skrev dette ned på en beskjedlapp og ga det til vaktmesteren, med beskjed om at han skulle spørre etter Harald. (Dette er mange år siden, mens han ennå var kronprins.)
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Din beste aprilspøkPå gamle-avdelingen min var det fast takst å lure portørene til å hente ikke-eksisterende pasienter fra akuttmottaket - pasienter som var meldt til avdelingen vår som innleggelse.
![]() |
![]() |
#13 |
Livsnyter
|
Ja hvem kan vel glemme disse. Jeg digger spesielt den med vinmonopolet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Din beste aprilspøkJeg lurte pappan min en gang. Jeg fant fram den mest håpløse liksomdialekten jeg kunne få til og ringte og sa det var fra Statistisk sentralbyrå. Jeg ville gjerne snakke med den eldste i huset, som jo var pappa. Så fortalte jeg at vi hadde en undersøkelse om familiers kontakt med utflyttede barn. Om man hadde hyppig eller sjelden kontakt. På hvilken måte kontakten foregikk. Om det var foreldrene eller avkommet som tok kontakt og så videre. Pappan min svarte i vei, og hadde ikke anelse om at det var meg han snakket med, stakkars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sær og kresen
![]() Sv: Din beste aprilspøkDenne hadde jeg ganske mye moro med på Nybakt Mamma.
![]() |
#16 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Din beste aprilspøkJeg er ikke flink med sånn, men husker et år de hadde bilde i lokalavisa av ei ku i en kjøledisk med beskjed om at nå kunne man ta med ti-litersspann på supern og melke selv. Det var over 30 stykker som gikk på den.
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Din beste aprilspøkJeg er ikke så god til å lyve...
![]() |
|
|