|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Synes du mat er spennende/interessant?En matblogg jeg leste nylig ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg er langt over gjennomsnittet matinteressert, er fascinert av smak og presentasjon, og å planlegge restaurantbesøk månedsvis på forhånd er noe av det aller morsomste jeg vet. Jeg synes det er et felt der man får mye igjen for å være nerdete.
![]() |
#3 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg har også nettop lest matblogg.
![]() |
![]() |
#4 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?
Jeg har aldri lest en matblogg. Og lager ikke mat. Spiser mat, og liker noe mat bedre enn annen, men jeg er fornøyd med simple retter fra Toro, og kantinematen på høgskolen er noe jeg er strålende fornøyd med, i motsetning til de fleste andre.
![]() |
#5 |
Glad
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg liker mat, men ikke å lage den. Jeg har blitt mindre kresen med årene, og prøver mye. Men ikke levende vesener eller oliven.
![]() |
#6 |
Glad
|
Jeg har forresten begynt å droppe Toro, etter å ha vært hjemme i permisjon og sett god morgen Norge.
![]() |
#7 |
Halloen!
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg prøver alltid å smake på den lokale maten når jeg er på et nytt sted, det er ikke sånn at jeg bare bestiller pizza i Japan, liksom. Noen ganger liker jeg det, andre ganger (og jeg innrømmer at det skjer vel så ofte) lengter jeg litt tilbake til kjøttkakene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Og neste gang denne tråden dukker opp i kontrollpanelet mitt, kommer jeg til å fjerne abonnementet. En mat-tråd gidder jeg ikke å ha hengende, altså.
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Nei, jeg finnes ikke matinteressert. Jeg prøver sjelden nye ting og blir ofte overrasket over hvor mange "Jeg skal til London/Paris/Madrid/what ever - hvor bør jeg spise"-tråder det er på forumet. Når jeg er på reise dropper jeg innom første og beste spisested med en meny som innhelder noe jeg liker (kjøtt, fisk, pasta), jeg er ikke tilhenger av mat som ser ut som (og kanskje er) granbar eller dyr jeg mener hører hjemme i havet/i de dype skoger og bør forbli der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg er interessert i mat og er veldig glad i å prøve nye ting, men jeg er nok ganske gnien og er ikke av typen som betaler mange lapper for et måltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Nei, overhodet ikke. Moren pleier å si at jeg kan "dø ved siden av brødboksen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg er over gjennomsnittet matinteressert, elsker å lage, smake nytt og etter matbloggen
![]() |
#14 |
Halloen!
Jeg er litt der også. Mannen er rimelig matinteressert, og de gangene vi har vært på litt alternative/dyre restauranter, føler han vel at det blir litt perler for svin når det er så mye jeg ikke smaker på/evt. ikke klarer å spise opp. (Med mindre han spiser alt selv, da, og det skjer jo ikke så rent sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg hadde med niåringen og noen venninner på bursdagsfeiring på pizzarestaurant, og niåringen ville ha plain margherita. Og så sa hun med tydelig stolthet i stemmen:
![]() |
#16 |
Unik
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Eg er nok ikkje i dei høge divisjoner, slik som enkelte andre her er, men opptatt av mat er eg. Å planlegge eit ordentlig restaurant besøk, prøve nye smaker, nyte og oppleve. Joda, eg likar det, men det høyrer til sjeldenheten at me får det til.
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg er nok som hovedinnlegger, ja - matinteressen er nok godt under middels. Gi meg ett eller annet asiatisk (men ikke indisk), og jeg er lykkelig. Jeg går gjerne på fin restaurant, men er nok litt av typen som kan gå og ergre meg en stund etterpå hvis det var i overkant dyrt.
![]() |
![]() |
#18 |
maler
|
![]() Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg vet ikke om jeg er så matinteressert, men jeg liker å prøve ny mat. Ikke ny, rar mat, men ny mat som jeg i utgangspunktet synes høres godt ut. Jeg er ikke kjempeglad i å lage den maten, men å spise den er jeg med på.
![]() |
#20 |
Halloen!
Jeg for min del ser på bildene, tenker- det så jammen godt ut!- og leser oppskriften- helt til jeg kommer til et krydder eller en ost som de ikke har på Kiwi. Da stopper det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|