|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Katt i Paris eller andre barnefilmanbefalinger? (5, 7 og 9 år)Jeg er litt slakk i strikken i dag, og alene med barna, så jeg lurte på å dra på kino. Jeg ser at "Katt i Paris" får mye skryt, men er det noe for en 5-åring?
![]() |
#3 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt i Paris eller andre barnefilmanbefalinger? (5, 7 og 9 år)Snupsen på 6,5 elsket den, men syns den var skikkelig skummel til tider.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Katt i Paris eller andre barnefilmanbefalinger? (5, 7 og 9 år)Det spørs nok på hvor tøff 5-åringen. Min 7-åring som er tøffere enn toget og aldri redd for noen ting, syns at denne filmen var litt skummel. Han fikk mareritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Katt i Paris eller andre barnefilmanbefalinger? (5, 7 og 9 år)Har dere sett Pirater? Både Frøkna og Blobben syntes den var helt topp. Jeg også. Den var på grensen til for skummel for Blobben, så anbefales ikke hvis minsten er sart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Katt i Paris eller andre barnefilmanbefalinger? (5, 7 og 9 år)Pirater har vi sett. Nå ser jeg at vi selvsagt skulle sett Ariettas hemmelig verden, men den går ikke fleree ganger i dag.
![]() |
#9 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt i Paris eller andre barnefilmanbefalinger? (5, 7 og 9 år)Mine jenter på 5 og 9 år så nettopp Mirror Mirror og likte denne veldig godt, hvis den er et alternativ
![]() |
#10 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katt i Paris eller andre barnefilmanbefalinger? (5, 7 og 9 år)Vi ELSKET "En katt i Paris"! Skrev litt om den her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=135658
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Katt i Paris eller andre barnefilmanbefalinger? (5, 7 og 9 år)Katt i Paris skal absolutt sees, men vi sliter nok med "det er SKUMMELT!" som det er for tiden, med minsten vår, så jeg tar ikke sjansen på denne med ham...
![]() |
|
|