|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BryllupsgaveHalvbroren til kona giftet seg for et par uker siden, vi kjøpte gave for 1500. Hadde det vært snakk om gavekonto, hadde vi satt inn samme beløp, vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllupsgave990?
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BryllupsgaveKommer an på nærhet til de som gifter seg. Jeg hadde latt mannen vurdere dette selv. 2000 hadde vært ganske mye for oss å bruke på gave. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BryllupsgaveTo tusen? Gir man så dyre gaver nu til dags, altså?
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllupsgave
Enig med deg.
![]() |
#13 |
Borte
|
Jeg syns det er rart iallefall siden gaver for meg er personlige og til og med når jeg får liste så plukker jeg noe jeg har lyst til å gi bort og som jeg selv syns passer mottakeren godt. Pris er egentlig litt underordnet, og iallefall når det gjelder bryllupsgave til søsken.
![]() |
#14 |
I endring
|
![]() Sv: BryllupsgaveDe har vært i lag i 10år og har hus og hjem og alt de trenger, men ønsker seg en varmepumpe derfor har de opprettet konto, noe jeg ikke synes er frekkere enn å ønske seg andre ting.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: BryllupsgaveEn slik konto var underlig. Men sikkert praktisk hvis man ønsker seg penger.
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg tror ikke det er tanken om å ønske seg penger som oppfattes som frekt.
![]() |
#17 |
I endring
|
![]() Sv: BryllupsgaveDet kommer jo kort hvor man kan skrive at penger er satt inn, mye enklere for evntuelle gaveåpnere, vet ikke helt hvordan de har planlagt dette.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: BryllupsgaveVi har ingen gifte søsken, men jeg tror vi ville lagt oss rundt 1000-1500 kanskje? Jeg aner ikke verdien på det vi fikk av søsken til bryllupet, men det var nok stort sett under 1000. Det må jo ikke være så dyrt, alt. For meg var det viktigere at de kom. :enkel: Det er jo ikke gratis det heller.
![]() |
#19 |
I endring
|
![]() Sv: BryllupsgaveJeg blir ikke klok, de har i følge svigermor fått 2000kr av fadderene så da mener hun at vi må høyere.
2004 og 2008 Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen Sist redigert av Frøy : 31-05-12 kl 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|