|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Noen som skal ut og fly i helgen?http://www.aftenposten.no/reise/article4280735.ece
![]() |
#3 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Noen som skal ut å fly i helgen?Vi skal (heldigvis) reise i morgen, og bare vi kommer oss fra Værnes så skal jeg puste lettet ut. Har visst vært kaos der i morges med timelange køer.
![]() |
#4 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Noen som skal ut å fly i helgen?Jeg skal fly i morgen. Værnes - Gardermoen. Forhåpentligvis hjem igjen på søndag.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Noen som skal ut å fly i helgen?
Hjemmekontor? Jeg tar med Pc sån i tilfelle rottefelle.
![]() |
#8 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Noen som skal ut å fly i helgen?Jeg skal fly Gardemoen - Tromsø på søndag, og krysser fingre for at det går greit. Det spøker vel imidlertid mer for jobbreisen til Bodø neste uke.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som skal ut og fly i helgen?Nei, men jeg skal til Trondheim på mandag. Noe sier meg at det kan bli litt krøllete. Jeg tar ikke tog hjem derfra bare for et lusent møtes skyld, altså. Men men, det går i det minste an sånn i teorien. Verre med Nord-Norge...
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Noen som skal ut og fly i helgen?Jeg skal fly til København søndag. Jeg orker virkelig ikke å begynne å styre med buss/tog/båt/hva har du.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Noen som skal ut og fly i helgen?Vi skal fly til Stavanger lørdag morgen, men blir det streik drar vi ikke. Bort kommer vi nok, men hjem er jeg redd det kan bli verre. Å komme seinere hjem med leiebil eller tog er ikke en mulighet, så da må vi evt. avlyse. Litt surt med forhåndsbetalt hotell og alt med seg.
![]() |
#16 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal ut og fly i helgen?Værnes har vore veldig av og på med køer, veit eg. Har kolleger og slekt som har møtt 3 timar før avgang og hatt omtrent null kø ("det er lengre kø i kafeen enn i sikkerhetskontrollen"), og så har eg sett bilete av kø bort til inngangsdøra. Vil tru at 1140 er såpass etter morrarushet at det burde gå ganske greitt, men Murphys lov tilseier at det er kjempelang kø om du antar det ikkje er det, då.... Eg ville rekna minst ein time ekstra, altså to timar og med slack i forlengande retning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal ut og fly i helgen?
http://www.adressa.no/nyheter/okonom...cle3187272.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Noen som skal ut og fly i helgen?
Vi satser på å være der ca 9.
![]() |
#20 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som skal ut og fly i helgen?Jeg dro fra Gardermoen i dag morges. Var på flyplassen 04.45 og brukte 35 minutter gjennom sikkerhetskontrollen. Med senere oppmøte hadde jeg stått lenger i kø. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|