|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?Mulig jeg er fjern eller blind, men jeg klarer ikke å finne denne infoen på sommerskolens sider.
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?Sommerskolen er fra 0900-1600. Den første dagen må man komme tidligere for registrering. Som regel er det ok å komme noe tidligere, i alle fall fra 0845 pleier de å være klare til å ta i mot barna. Om ettermiddagen har jeg opplevd at de er klare til henting fra rundt 1530, men også at de kommer tilbake fra tur ca 1600.
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?Det stod på infoen du fikk da du fikk bekreftelse på at barnet ditt har fått plass. Du har fått kode for å logge deg inn på sommerskolen sin side, det står sikkert et sted på den siden.
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?9-16. Det er i hvert fall det jeg har sett.
![]() |
![]() |
#5 |
I tropene
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?Jeg har logget inn, altså, men finner det ikke likevel.
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?Min gutt blånekter nå å gå på sommerskole så jeg må huske å melde han av..
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?Vår Aks åpner onsdag 1. august.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?
Så flott! Vi får aldri noe, vi. Vår åpner ikke før 6. august, stengt 5 uker i sommer.
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?9-16 er det vel ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
I tropene
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?Da går han på sommerskole på sin egen skole, apan? Eller kan man melde dem på AKS på kursskolen?
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?
Nei, der man går til vanlig. Så det er hvis man skal på sommerskole samme sted som man går til vanlig. Storebror skal ikke det da, så han kunne ikke brukt det uansett. Vi vet ikke om storebror kjenner noen heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Sommerskolen i Oslo - når starter og slutter dagen?Man kan gjerne levere fra ca 8:30, det er vår erfaring. Barna leker gjerne rundt i skolegården, så så sant barnet synes det er greit så går det fint. Skoledagen begynner kl 9 og avsluttes kl 16 om ikke annet blir opplyst. De er ganske strikse med at man må hente senest kl 16, og skulle man være uheldig å bli forsinket så ringer de hvis man ikke har fått gitt beskjed.
![]() |
![]() |
|
|