Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger litt prishjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-12, 21:33   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Trenger litt prishjelp

Må ha is i kantina til morgendagens sjakkturnering, men jeg glemte å sjekke hva is koster. Er det noen kloke damer som vet?

Et nettsøk ga meg pris på krone-is fra 2006, da kostet det 17 kroner. Det er helt uaktuelt med annet enn 5 og 10 kroners intervaller på prisene.

Tar jeg da 15 eller 20 kroner?

Hva med Lollipop og Pinup, er 10 kroner ok, eller kan jeg ta 15?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 21:35   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger litt prishjelp

Det kommer vel helt an på innkjøpsprisen tenker jeg, hvor mye dere ønsker å tjene. 10 kr var kanskje litt billig, eller?

Gammel 15-06-12, 21:39   #3
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det kommer vel helt an på innkjøpsprisen tenker jeg, hvor mye dere ønsker å tjene. 10 kr var kanskje litt billig, eller?

Det er alltid billigere å kjøpe is i pakker,så penger tjener vi uansett når alle jobber gratis. Jeg er opptatt av at det skal være billigere enn å gå over gata ti 7-11 eller på Bunnpris. Hold kundene i huset! Beliggenheten er veldig sentral denne gangen.

Gammel 15-06-12, 21:42   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

10 kr for pinup er ganske rimelig, 15 kr er ganske dyrt. Kroneisen koster vel 17-20-ish i butikk mener jeg å huske, men narvesen har jo ganske ofte tilbud på den til 10 kr. Jeg hadde rundet ned hvis dere har konkurrenter med bedre utvalg over gata.

Gammel 15-06-12, 21:43   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg innbiller meg at prisdifferansen er ganske stor mellom kroneis og lollipop/pinup, så jeg ville hatt en tier i forskjell mellom disse to.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-12, 21:45   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

2011.

Gammel 15-06-12, 21:52   #7
Maz
Pauset

Standard

Takk for hjelpen. Jeg gikk for 15/10 selv om det kanskje er ganske billig. Marginen blir jo grei når det koster 30 for 6 stykk på obs.

Gammel 15-06-12, 21:55   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Hvis du er i sentrum må det nesten være såpass billig hvis du vil unngå handelslekkasje til bunnpris.

Gammel 15-06-12, 22:00   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Høres ut som greie priser, ikke for dyrt i alle fall, så da blir det nok solgt mye.

Gammel 16-06-12, 00:07   #10
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis du er i sentrum må det nesten være såpass billig hvis du vil unngå handelslekkasje til bunnpris.

Vi er på samfunnet og da er det to Bunnpriser innen 5 minutters gange. 1 er det vel ikke mer en 2 minutter til fra bakdøra.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.