|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Om å legge igjen lapp på bil ...Har vært i vinden dette temaet en stund nå, så jeg tenkte jeg skulle dele med dere en måte å gjøre det på!
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Vi fikk en sånn en gang. Ripe på bilen, lapp under vindusviskeren med påskriften "Jævla drittparkering." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Fatter ikke at folk har samvittighet til å gjøre sånt
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Ikke noe verre enn å bulke en bil og la være å skrive lapp, synes jeg. Her sier man i det minste "beklager." |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...
Jeg synes der er verre. Beklager? Hva pokker hjelper det? "Ja, jeg så at jeg skadet bilen din, det var dumt, men jeg har ikke tenkt å gjøre opp for meg." I mine øyne er det MYE frekkere enn å innrømme tabben men ikke gjøre opp for seg enn å være en feiging som stikker og later som ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Eneste grunnen til at han legger lappen der er fordi han ikke vil at forbipasserende skal ta reg nummer på hans bil og gi til eieren av den skadene bilen. Så syntes faktisk det er verre enn å bare dra derfra... selv om det også er galt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Så det man egentlig burde gjøre hvis man ser noen som kræsjer, og ser personen skriver lapp. Så burde man likevel skrive opp skiltnr og legge i ruta den også. Sånn just in case.
![]() |
#8 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg ville iallfall blitt like forbanna, lapp eller ingen lapp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Burde parkert ved siden av meg han der. Jeg er slem på å memorere bilnummeret til de jeg parkerer ved siden av når det er litt trangt. |
![]() |
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
Ikke jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Jeg hadde blitt mer forbanna over en slik lapp enn over ikke å få lapp i det heletatt. En slik lapp er mer eller mindre et hån - pilutta deg, jeg bulka bilen din - see if I care.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Gjør du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nøttelitens medhjelper
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Jeg ser jo poenget, men jeg tror ikke jeg hadde giddet å ta bilde av hver eneste bil som står ved siden av meg. Jeg ser for meg at det lett kunne blitt et ekstra stressmoment i livet mitt. At det er unødig stress, rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trodde det bare var mannen min som gjorde sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
#19 |
Nøttelitens medhjelper
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Jeg kunne gjerne tenkt meg et svar jeg.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Om å legge igjen lapp på bil ...Har jeg fått en skikkelig smell i min bil så er det sannsynligvis den som sto der før eller den som står der nå - eller en annen. Er smellen dyr nok så sjekker jeg hvor den som sto der før bor og stikker innom og forklarer saken og ber høflig om å få se på bilen deres. Har de da bulk i karmen sin så ber jeg de signere skademelding, og vil de ikke det så tar jeg bilde av bilen deres og sender skademelding. |
![]() |
![]() |
|
|