|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Birralee Trondheim - noen erfaringer?Hei. Er ny på dette forumet (og forum generelt), så tilgi om jeg poster på feil sted. Er ukjent med forumets struktur, regler osv. ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Birralee Trondheim - noen erfaringer?Hei, jeg flyttet innlegget ditt ut som en egen tråd. (Velg "Start ny tråd"-knappen i forumet du ønsker å poste i for å lage ny tråd.)
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Birralee Trondheim - noen erfaringer?Jeg har ikke direkte erfaring med biralee, men du er klar over at all undervisning er på engelsk og at de følger en litt annen læreplan? Det er jo regnet for å være en av de absolutt beste skolene i denne byen, men jeg vet ikke om jeg hadde tatt sjansen på å la et barn begynne såpass langt oppe i klassene. Klassestørrelse på ungdomstrinnet vet jeg ikke, jeg var i kontakt med dem med tanke på yngre elever og der var klassestørrelsen omtrent som på den skolen barna mine går på nå.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Birralee Trondheim - noen erfaringer?Jeg har heller ikke direkte erfaring, men har venner med barn der og venner som har sluttet. Det er høyt akademisk nivå. Det er en del historier om søsken med litt utfordringer som plutselig ikke får plass. Disse hadde plass før de oppdaget f.eks høreapparat, men selv om det aldri ble oppgitt som årsak mistet barnet da plassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Sv: Birralee Trondheim - noen erfaringer?Takk for svar |
![]() |
![]() |
![]() |
|