|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
...we have cookies
|
![]() Fin seng...?Jeg har konkludert med at jeg vil legge litt penger i å få meg et hyggelig soverom når jeg flytter. Jeg trenger ny seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin seng...?Living har denne,
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Fin seng...?Hm. Pen og enkel - og kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Fin seng...?det er deilig å ha bred seng alene, 150-senger er ikke så brede.
![]() |
#5 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Fin seng...?Jeg likte stilen på denne. Men den er DIGER jo! Jeg trenger ikke så stor seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fin seng...?Ikea har et stort utvalg i hodegavler. Kjøper du en rammemadrass så har du en masse hodegjerder å velge mellom. Eller du kan finne på ditt eget hodegjerde - bruke en gammel dør eller hva som helst. Her er noen eksempler:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Fin seng...?Ei jeg kjenner pusset opp en gammel dør, monterte den liggende på veggen og bruker den som hodegavl. Det ble ganske så stilig
![]() |
![]() |
|
|