|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Da har vi fått prøvd gresk sykehus!Ja, det fikk vi i ferien. Fra lørdag til tirsdag ble datteren vår på sju år lagt inn i Chania. Hun hadde fått urinveisinfeksjon "på vei opp til nyrene" men heldigvis kom det ikke helt opp. Nyrene så fine ut på ultralyd.Hun hadde mellom 40-41 i feber i varmen der nede og vi var på det lokale helsesentret og fikk antibiotika dagen før innleggelse med anbefaling om å oppsøke sykehuset dagen etter hvis antibiotikaen hun prøvde ikke hjalp. Det gjorde det ikke og de siste dagene var ganske grusomme. For en viljestyrke på motvilje mot medisin tross høy feber! Ville ikke svelge piller, ville ikke ha dem delt opp i fire, ville ikke svelge dem knust i drikke, men til nød i en skje med litt vann oppi. Febernedsettende og etterhvert første dag med antibiotika ble både spyttet ut, spydd opp (spydde på høy feber) og så løs mage etter stikkpiller.
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Da har vi fått prøvd gresk sykehus!Huff.
![]() |
#3 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Da har vi fått prøvd gresk sykehus!Sikkert nok en tøff opplevelse både for dere og jenta |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ferdig!
![]() Sv: Da har vi fått prøvd gresk sykehus!God bedring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Da har vi fått prøvd gresk sykehus!Oida.
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: Da har vi fått prøvd gresk sykehus!Ja, hun ble heldigvis fort i finere form, å bli kvitt feberen gjør jo underverk. Hun fikk antibiotika for 7 dager til da vi dro fra sykehuset, så hun går på det fram til nå tirsdag. Ellers måtte vi være nøye med å skylle henne i underlivet etter hvert bad og skifte til tørt.
![]() |
#8 |
X First Lady
![]() Sv: Da har vi fått prøvd gresk sykehus!Forsikringselskapet vårt ordnet det hele. Vi kontaktet dem da vi kom til Norge. De igjen tok kontakt med legen vi oppsøkte forut før innleggelse og de tok også kontakt med sykehuset for å få dokumentasjon. Vi leverte også div kvitteringer over utgifter. Bla transport til og fra sykehuset. Sist redigert av Michelle : 05-08-12 kl 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
![]() Sv: Da har vi fått prøvd gresk sykehus!Takk for god info! Jeg ble nervøs når jeg fant ut at vi ikke hadde helsetrygdekortene, mannen min hadde fått det tidligere i år på oss alle mente han, men det var ikke i bagasjen, heller ikke forsikringskortet vårt, men det tok jeg roligere, regnet med det ordnet seg når vi ringte. Uff, godt dere rakk flyet hjem!
![]() |
|
|