|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Hva gjør man når man har glemt en kapsel stående i maskinen for deretter å dra på 3 ukers ferie....og den viser seg å dusje alt vannet rett ned i en "skuff" i stedet for å lage nydelig kaffe når man kommer hjem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Ta ut det du kan av maskinen, kjøp rensepakke på nespresso.no og prøv på nytt.??
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Men du har fått ut kapselen?
![]() |
#6 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Har du brukt fake kapsler, de skal visstnok tette den igjen grunnet smelting.
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Du kan bruke vanlig kaffetrekter rens som kjøpes på matbutikken til espressomaskinen. Mener den var mye billigere, men nå er det noen år siden jeg sjekka det.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Hva med å bruke vanlig kaffetrakterrens (det man eventuelt får tak på i dag) starte maskinen med lunkent vann og la den gå til det renner vann ut i skuffen. Slå maskinen av og la det virke en god stund, for så og slå den på igjen. Man skal trygt kunne bruke eddikessens og sitronsyre i slike maskiner, og man kan prøve seg frem. Kanskje Nespresso har en "hotline-hjelp" med live chat eller noe slikt? Kan du komme til med en tannpirker eller noe slik for å løse opp det som eventuelt sitter der som en propp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Vanleg kaffettrakterrens gjer same nytte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
trøtt
|
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)
Den har jeg også, og min har også begynt å lekke litt vann. Ikke slik som din, men det kommer litt vann feil på hver kopp.
![]() |
#13 |
Absolute Beginner
|
Hvor ender vannet opp? Jeg har oppdaget vann under maskina noen ganger, uten å helt skjønne hvor det kommer fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
trøtt
|
I oppsamlings"skuffen" under der kapslene ender.
![]() |
#16 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Har du sånne bittesmå tannbørste greier? Sånne til å bruke mellom tennene?
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Jeg er
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HYYYYYL! (Nespressomaskin som er tett)Jeg har ikke sånn maskin. Ønsker å si det først. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|