Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor spiser vi i Barcelona?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-12, 16:29   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Hvor spiser vi i Barcelona?

Vi har vært i Barcelona to ganger før, men da har vi bare spist der det har passet seg der og da. Alltid god mat. Men nå har vi lyst og ha noen middager med mat som er enda litt bedre enn god. Noen tips?

Vi er to voksne og skal bo i El Born.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 18:14   #2
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor spiser vi i Barcelona?

Restauranten på Montjuic har ihvertfall spektakulær utsikt. Jeg har vært der, men må innrømme at jeg ikke husker så mye av selve måltidet. http://www.gruptravi.com/xalet/english/historia.html

Gammel 06-08-12, 20:23   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La Bombeta i Barceloneta er en flott Tapas restaurant. Du kan ikke bestille bord, må stå i kø, de snakker ikke engelsk(men har faktisk oversatt menyen til engelsk) og de tar ikke kort.

Litt lenger bort i samme gate, på høyre side ligger en knallbra italiensk restaurant. Absolutt verdt å prøve.

Gammel 06-08-12, 22:45   #4
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ingen ritkig gode anbefalinger etter mine to besøk i Barcelona. (Var der i sommer og endte opp på Hard Rock og hotellrestauranten med barna)

Men siden Barcelona er en av de byene i Europa med fleste stjerner i Michelin guiden ville jeg startet der ...

http://www.barcelonayellow.com/bcn/r...michelin-stars

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:55   #5
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Restauranten på Montjuic har ihvertfall spektakulær utsikt. Jeg har vært der, men må innrømme at jeg ikke husker så mye av selve måltidet. http://www.gruptravi.com/xalet/english/historia.html

Må sjekke den ut i morgen, får ikke opp noe på iPaden.

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

La Bombeta i Barceloneta er en flott Tapas restaurant. Du kan ikke bestille bord, må stå i kø, de snakker ikke engelsk(men har faktisk oversatt menyen til engelsk) og de tar ikke kort.

Litt lenger bort i samme gate, på høyre side ligger en knallbra italiensk restaurant. Absolutt verdt å prøve.

Skikkelig god tapas må vi ha!

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg har ingen ritkig gode anbefalinger etter mine to besøk i Barcelona. (Var der i sommer og endte opp på Hard Rock og hotellrestauranten med barna)

Men siden Barcelona er en av de byene i Europa med fleste stjerner i Michelin guiden ville jeg startet der ...

http://www.barcelonayellow.com/bcn/r...michelin-stars

Tenker vi er litt sent ute, ellers hadde det vært fantastisk! Men må inn å lese og drømme.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.