|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Kaloritelling - hva har du spist i dag?Jeg har gått over fra lavkarbo til kaloritelling, fordi jeg ikke orker å være helt uten pasta, ris og poteter, og jeg er glad i knekkebrød. |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Hvor mange kalorier ble dette? Det hørtes ikke så mye ut. Jeg har brukt diett.no for å telle kalorier. Den er gratis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Flinka |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Supert! Jeg trenger inspirasjon.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Jeg telte vel ikke så voldsomt tror jeg, men er mest opptatt av å spise til jeg blir mett, og velge sunne alternativer. Jeg blir mett til alle måltider. |
![]() |
![]() |
#6 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?2354 om dagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Jeg syns det ser lite ut. Iallefall med bare et eple til lunsj.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?
Jeg spiser vanligvis ikke bare et eple til lunsj altså, bare så det er sagt, men jeg var hos legen, og rasket med meg et eple i butikken på vei til en annen avtale. |
![]() |
![]() |
#9 |
Ferdiglada
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Mitt er sånn:
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdiglada
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?
Enig. Det høyres veldig mykje ut om du skal ned i vekt med mindre du trene veldig, veldig mykje kvar dag.
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Jeg trener definitivt ikke mye |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Jeg landet på ca. 1300 kcal, og det er helt fint. Sist redigert av Left : 23-08-12 kl 07:21. |
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?I går:
![]() |
![]() |
#14 |
I mål
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Jeg ligger på ca 1800 kcal om dagen. Igår spiste jeg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Borte
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Med den vekten jeg har nå så ligger nok dagsbehovet mitt på mellom 1800 og 2000. Jeg trener ikke (ofte) og sitter stille på jobb hele dagen. Hvis jeg hadde ligget på 1800 så hadde jeg antakelig ikke gått ned i vekt.
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Frokost:
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Jeg er skikkelig dårlig på frokost...så det er en ting jeg må jobbe litt med tror jeg. |
![]() |
![]() |
#18 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Jeg kan ikke fordra å spise frokost. Jeg er B-menneske, kroppen min er ikke klar for noe som helst før til lunsj.
![]() |
![]() |
#19 |
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Frokost:
![]() |
#20 |
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaloritelling - hva har du spist i dag?Jeg ligger på ca 1300 kcal daglig nå som jeg skal ned i vekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|