|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Fjortiss?Jeg får neller av at folk skriver fjortisser - men er det rett eller er det vrangt?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Fjortiss?Det er greit nok at mange fjortiser er ualminnelig opptatt av tisser fra i år og i fjor, men det heter fjortis. Med en s.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Fjortiss?
Juhu!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Harriet Vane : 01-11-12 kl 17:32. Årsak: rettet en håpløs skrivefeil i sitatet mitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Fjortiss?Ja, helt enig, Bluen. Den strøm-pikken gir meg assosiasjoner til tortur!
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjortiss?Strømpik? Hva er det? Strømpebukse? Det ordet finnes ikke hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjortiss?Forøvrig er jeg enig i at tissen ikke har noe her å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Epikur
|
![]() Sv: Fjortiss?
Bergensk, ingen vet hva en strømpis er her.
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fjortiss?Jeg liker i grunn ikke fjortis og strømpik, heller.
![]() |
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Fjortiss?Fjortis, ja, akkurat som -is i kjendis, snakkis, buskis og andre -is-ord.
![]() |
#17 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjortiss?Strømpik ( som IPaden retter til strømpris) og fjortis, helt klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjortiss?Vi snakker jo ikke akkurat om fjorårets tiss heller...
![]() |
|
|