|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() iPhone og bildemeldinger (MMS)Noen som vet hvorfor jeg ikke klarer sende bildemeldinger fra iphonen min? Utrolig irriterende! Kan det ha noe med innstillingene å gjøre?
![]() |
#2 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger(MMS)Slå på nettet, evt 3G og prøv igjen. Jeg må ha 3G på for å motta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger(MMS)Men når jeg er hjemme, har jeg jo automatisk trådløst nett, ute automatisk 3G nett. Men kan ikke sende MMS likevel...
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger(MMS)MMS er en mobiltjeneste (altså tilbudt av teleleverandøren), så da trenger du å ha en eller annen form for mobildata skrudd på. Bildemeldinger som iMessage vil selvsagt funke, det er ikke en mobiltjeneste.
![]() |
#5 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger(MMS)Jepp. Jeg må slå på mobildata/3G selv om jeg er hjemme og har nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger(MMS)
Men hvorfor går det helt fint å få/sende mms uten 3G med andre/noen telefoner da? :grubler: Jeg har HTC nå (skal få Iphone
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger (MMS)Hvilket abonnement har du? Jeg har one Carl og måtte inn på sidene der det står oppsett for mms eller noe for å skrive inn ymse tall og greier, og så funket det.
![]() |
#10 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger (MMS)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger (MMS)Jeg klarer heller ikke sende eller motta MMS. Søsteren min kjøpte iPhone samtidig med samme abbonement og hun klarer det uten problem...
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger (MMS)Jeg kan heller ikke sende eller motta MMS på min iPhone. Ikke på HTCen jeg hadde før heller. Abonnementet er huket av for MMS, men det hjelper ikke. Irriterende, men ikke nok til at jeg har orket å prøve ordentlig å finne ut av det åpenbart.
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger (MMS)Kunne ikke jeg heller, men ringte kundeservice for abonnementet mitt og de fikset det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger (MMS)Mobildata og roaming må stå på. Mulig du må slå av og på tlf etter å ha skrudd på dette første gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone og bildemeldinger (MMS)....
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|